کد خبر: ۶۰۴۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین:

برگزاری مراسم دلدادگان حسینی در ۱۰۷ نقطه استان

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: با تلاش‌های صورت گرفته مراسم «دلدادگان حسینی» در ۱۰۷ منطقه استان قزوین، در روز اربعین برگزار خواهد شد.
۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵

به گزارش پايگاه خبري نهضت، حجت‌الاسلام یوسف پورآرین بعد از ظهر دوشنبه در نشست هماهنگی مواکب خدمت رسان برنامه دلدادگان حسینی اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته مراسم دلدادگان حسینی در ۱۰۷ منطقه استان قزوین در روز اربعین برگزار خواهد شد و امیدواریم شاهد حضور حداکثری مردم باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی  قزوین ادامه داد: با توجه به شرایط، توجه به مواکب و خدمات رسانی بیشتر به مردم در راهپیمایی روز اربعین باید جدی گرفته شود تا شاهد خدمت رسانی مناسب به عزاداران در این روز باشیم.

وی با بیان اینکه رویکرد حاکم بر پیاده روی و مراسم دلدادگان حسینی تبلیغی است، بیان کرد: پیام اربعین پیام جهاد تبیین است و ما نیز به مسئله تبیین در این پیاده روی باید اهمیت بدهیم.

حجت‌الاسلام پورآرین ادامه داد: موکب ها در کنار پذیرایی در این روز به نرم افزار فرهنگی و تبیینی که باید به مردم ارائه شود فکر کرده و برای آن برنامه داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه حرکت تبیین خنثی کننده توطئه دشمن است، تصریح کرد: یکی از خدماتی که در قالب موکب می‌توان به مردم ارائه داد ،خدمات فکری و فرهنگی است و نباید از این دست از خدمات غافل شویم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین اضافه کرد: هر مجموعه‌ای که می تواند در مسائل تبیینی و جهاد تبیین نقش آفرینی کند در روز اربعین پای کار باشد تا بتوانیم به رسالتی که داریم به درستی عمل کنیم.

وی در پایان یادآور شد: هر وقت مجموعه‌های مردمی در میدان مورد نیاز انقلاب بوده‌اند کار به خوبی و به بهترین شکل پیش رفته و امیدواریم پیاده روی دلدادگان حسینی نیز با مشارکت گروه‌های مردمی به بهترین شکل عملیاتی شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار