کد خبر: ۶۱۱

تشکل‌های دینی و مذهبی ظرفیت‌های خوبی برای حل مسئله خانواده و جمعیت دارند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد گفت: هیئات مذهبی با توجه به ظرفیت عظیمی که دارند می‌توانند برای حل مسئله خانواده و جمعیت بسیار مؤثر باشند.
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۷

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، گردهمایی ماهانه هیئات مذهبی جوانان در محل هیئت محبان اهل‌بیت(ع) گناباد با سه موضوع سیاست‌های جدید جمعیت و فرزنداوری، نقش هیات‌ها و تشکل‌های دینی در فاطمیه و سالروز شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت و مقاومت برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباسعلی فاطمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد طی سخنانی در این همایش گفت: با توجه به تاکیدات مام معظم رهبری مسئله خانواده از چند سال قبل در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی قرار گرفت، امسال مراسم دهه فاطمیه در گناباد با موضوع خانواده و جمعیت و جایگاه مقام مادر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب که می‌فرمایند: اگر مشکل جمعیت در کشور ما حل نشود اینده خطرناکی پیشرو خواهیم داشت و مسئله تکثیر نسل و جلوگیری از کاهش جمعیت جوان کشور، یک مسئله حیاتی است و باید بطور جدی دنبال شود، اظهارداشت: بحران اقتصادی، از دست دادن نیروی جوان در چرخه کار و تولید، به هم خوردن ساختار جمعیتی، بروز مسائل و تهدیدات امنیتی و مهاجرت از جمله مشکلات پیری جمعیت در آینده خواهد بود اگر جدی گرفته نشود.

دبیر گروه جهادی گناباد با تاکید بر اینکه فرزندآوری باید موضوع اول هیئات باشد، اظهار داشت: بحث فرزند آوری در هیات‌های مذهبی باید جدی گرفته شود چرا که همین امر موجب افزایش ازدواج و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

فاطمی در ادامه به سالروز شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: استفاده از نماد سردار سلیمانی در محل هیات، عملیات و فعالیت‌های هیات در راستای سردار سلیمانی و به نیت سردار باشد و جمع اوری ایده‌های سازنده از جوانان و نوجوانان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم سردار در هیئات مذهبی مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار