کد خبر: ۶۱۷۲

اخذ ۱۰ مجوز جدید خانه قرآن در استان فارس

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس ضمن اعلام صدور ۱۰ مجوز خانه قرآن جدید گفت: استان فارس ظرفیت خوبی در اجرای امور قرآنی دارد که بعضی از این ظرفیت‌ها بالقوه هستند و نیاز به تعامل و همکاری بیشتر دستگا‌ها فرهنگی جهت به فعلیت رساندن این ظرفیت‌ها است.
۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸

 

به گزارش پایگاه خبری نهضت،‌ سیدحمید موسوی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس ضمن اعلام صدور ۱۰ مجوز خانه قرآن جدید گفت: استان فارس ظرفیت خوبی در اجرای امور قرآنی دارد و لیکن بعضی از این ظرفیت‌ها بالقوه هستند که نیاز به تعامل و همکاری بیشتر دستگا‌ها فرهنگی جهت به فعلیت رساندن این ظرفیت‌ها است.

وی افزود: با هدف برگزاری کلاس‌های قرآنی و جذب نوجوانان و جوانان به منظور ترقی و پیشرفت در زمینه معارف اسلامی و علوم قرآنی در مناطق شهری و روستایی اقدام به صدور مجوز خانه‌های قرآن روستایی می‌شود.

موسوی تصریح کرد: آموزش قرائت قرآن کریم شامل سطوح روخوانی، روانخوانی و فصیح خوانی، آموزش حفظ قرآن کریم و ترجمه مفاهیم از جمله مهمترین وظایف خانه‌های قرآنی می‌باشد.

وی در پایان یادآور شد: خانه قرآن تشکلی است مردمی و غیر دولتی که مطابق ضوابط سازمان تبلیغات اسلامی تشکیل شده و کانونی برای توسعه و ترویج فرهنگ و آموزه‌های قرآنی در شهر‌ها و محلات به شمار می‌رود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار