کد خبر: ۶۲۲۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس:

مطالبه گری، با اغتشاش و آشوب منافات دارد

حجت الاسلام قانع - مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس- در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی خود جوش مردمی علیه اغتشاشگران بعد از نماز جمعه گفت: مطالبه گری با اغتشاش و آشوب و آتش زدن اموال عمومی و خصوصی مردم منافات دارد.
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

به گزارش پایگاه خبری نهضت ، حجت الاسلام حسن قانع در جمع مردم ولایتمدار شیراز که در راهپیمایی خود جوش مردمی علیه اغتشاشگران بعد از نماز دشمن شکن جمعه برگزار شد ، ضمن محکوم کردن آشوبگران گفت: مطالبه گری با اغتشاش ، آشوب و آتش زدن اموال عمومی و خصوصی مردم منافات دارد، اینکه تعدادی از افراد خام به تحریک دشمن در فضای مجازی و برنامه های مخرب ماهواره ای پاسخ مثبت بدهند و با حمله به بانوان محجبه ، تخریب اموال عمومی و ایجاد رعب و وحشت بخواهند مطالبه گری کنند با هیچ منطقی قابل قبول نیست.

وی افزود : ما قبول داریم که متاسفانه برخی از مسئولین نتوانسته اند توقعات مردم را برآورده کنند، اما دلیل نمی شود عده ای فهمیده و نفهمیده به همین بهانه برای تخریب و حمله به نیروهای خدوم انتظامی کشوراقدام و آنان را مجروح کرده و یا  به شهادت برسانند .  

وی با بیان اینکه زن در جامعه اسلامی حرمت دارد گفت : چرا عده ای به خود اجازه می دهند به زنان با حجاب جامعه که آبروی کشور هستند حمله کنند ، ما این حرکت اغتشاگران را شدیدا محکوم می کنیم .

حجت الاسلام قانع، شرکت کنندگان در اعتراضات را به آرامش دعوت کرد و افزود : مشکلات و فشارهای اقتصادی باعث شد برخی ناخواسته به جمع اغتشاشگران بپیوندند و نادانسته ازتعدادی مزدور که با هماهنگی اسرائیل و عمال سعودی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدام می کنند، حمایت کنند. 

وی در پایان از حضور پر شور مردم در راهپیمایی خود جوش علیه اغتشاشگران تشکر کرد.

 

ارسال نظر