کد خبر: ۶۴۱۲
مسئول روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد:

جشنواره «زناره» تمدید شد/ دعوت از رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد

مسئول روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد از تمدید جشنواره رسانه‌ای «زناره» تا پایان مهرماه ۱۴۰۱ خبر داد.
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

به گزارش پایگاه خبری نهضت، محمد نجفی نژاد صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: جشنواره رسانه‌ای «زناره» در بخش‌های خبر، گزارش خبری، کلیپ خبری و عکس اجرایی می‌شود.

وی ابراز داشت: آداب،  سنن و فرهنگ عشایر، مبارزات عشایر با پهلوی اول و دوم، نقش عشایر در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شاهنامه در فرهنگ عشایری، حماسه در فرهنگ عشایری، فرهنگ عشایری و پیشرفت استان و چالش‌های زندگی عشایری محور موضوعات جشنواره است.

نجفی نژاد تصریح کرد: مهلت مشخص شده ارسال آثار به جشنواره تا ۱۵ شهریور بود که این مهلت تا پایان مهرماه ۱۴۰۱ تمدید شده و علاقمندان می‌توانند در اولین فرصت نسبت به ارسال آثار خود اقدام نمایند.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان خاطرنشان کرد: علاقمندان آثار خود را به شکل فایل «pdf» و با درج مشخصات کامل به حساب کاربری مشخص شده در پیام رسان واتساپ،  ایتا و روبیکا به شماره «٠۹۱۷۷۴۱۱۷۳۲» ارسال کنند.

وی با اشاره به شرایط ارسال اثر بیان داشت: هر فرد می‌تواند حداکثر دو اثر را به جشنواره ارسال کند که در فاصله زمانی یکم فروردین ۹۸ تا ۱۵ شهریور ۱۴٠۱ در رسانه‌های رسمی «خبرگزاری، سایت، روزنامه، پایگاه‌های خبری و رسانه ملی» منتشر شده باشد.

نجفی نژاد در پایان تصریح کرد: رسانه‌های فاقد مجوز، آثار فاقد مشخصات، آثار غیر مرتبط با چارچوب‌های جشنواره و بولتن‌های داخلی از ثبت در بین آثار ارسالی کنار رفته و از روند داوری خارج خواهند شد.

جشنواره «زناره» تمدید شد/ دعوت از رسانه های کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار