کد خبر: ۶۵۵۵
با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار شد:

تجلیل از خانواده های شهدای اهل سنت به مناسبت هفته وحدت

به مناسبت آغاز هفته وحدت و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از خانواده شهدای اهل‌سنت روستای مادآباد شهرستان ماهنشان تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۲

به گزارش نهضت، حجت الاسلام احمدی در تجلیل از خانواده شهید اهل سنت روستای مادآباد شهرستان ماهنشان با تبریک ولادت پیامبرعظیم‌الشأن اسلام از اتحاد و همبستگی این دو مذهب به نیکی یاد کرد و اظهار داشت: ما در جامعه‌ای زندگی می کنیم که شاهد نقش آفرینی تمامی شهروندان از شیعه تا سنی تا ارمنی و مسیحی و دیگر مذاهب در راستای حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

وی خاطر نشان کرد: دیدار با خانواده شهدا توفیق الهی است و خانواده های شهدا نماد صبر، ایستادگی و مقاومت هستند و این خانواده ها با تقدیم عزیزان خود در دفاع از انقلاب، الگویی برای همه ما هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان افزود: خانواده‌های شهدای اهل سنت  الگویی مناسب  در بین اقلیت‌های مذهبی کشور هستند که در راستای دفاع از مرز و بوم میهن اسلامی با تقدیم فرزندان عزیز خود یکی پس از دیگری دین خود را به خوبی هر چه تمام تر به نظام و انقلاب ادا کردند

آقای احمدی تصریح کرد: خانواده‌های شهدا فرزندان خود را در دوران دفاع مقدس به میدان مبارزه با دشمنان فرستادند تا کشوردر امنیت و اقتدار باشد. حضور مردم ازهر قومیت و مذهبی در دفاع از تمامیت ارضی ایران در دوران هشت سال جنگ تحمیلی یکی از نمونه‌های بارز یکپارچگی، وحدت و انسجام ملت ایران بود.

در این مراسم از خانوده های شهیدان ملایی و بایندر تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار