کد خبر: ۶۵۶۶

فراخوان «پویش روایت روشنایی» در البرز

راهیار بنیاد هدایت استان البرز با اشاره به برگزاری پویش روایت روشنایی گفت: بُرد با کسی است که در فضای رسانه‌ای فعالیت کند و دراین مسیر لازم است مجاهدت کند.
۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳

فراخوان «پویش روایت روشنایی» در البرز

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام محسن ملکی، راهیار بنیاد هدایت در استان البرز، با اشاره به برگزاری پویش روایت روشنایی، گفت: امروز جنگ، جنگ رسانه‌ای و تبلیغات رسانه‌ای است و بُرد با کسی است که در فضای رسانه‌ای فعالیت کند و بلکه در این مسیر لازم است مجاهدت کند.
وی ادامه داد: امروز دشمن با هجمه‌های رسانه‌ای علیه مبانی نظام جمهوری اسلامی فعالیت می‌کند و تلاش دارد تا جوانان را به انحراف بکشاند.
راهیار بنیاد هدایت افزود: امروز وظیفه داریم به تمام کار‌های خود پیوست رسانه‌ای بدهیم و باید قربتاً الی الله کار‌های خود را رسانه‌ای کنیم و نشان دهیم بچه‌های جبهه انقلاب در حال کار هستند و ترسی هم نداشته باشیم که متهم به ریا و خودنمایی شویم.
ملکی با اشاره به ضرورت رسانه‌ای کردن فعالیت‌های مسجدی‌ها، گفت: مسجد به عنوان پایگاه اجتماعی که باید محور همه فعالیت‌ها بشود، تمام فعالیت‌هایش به خصوص در امور فرهنگی و اجتماعی و کمک به محرومین و گره گشایی از مردم نیاز به پیوست رسانه‌ای دارد.
وی اطلاع رسانی به جامعه را باعث هم افزایی فعالیت‌ها دانست و افزود: وقتی مردم از فعالیت‌های ما با خبر می‌شوند،  کار ما ضریب می‌خورد و با دیدن فعالیت‌های ما الگو می‌گیرند و باعث گسترش خیر می‌شود.
وی با اشاره به اینکه باید در جنگ تبلیغاتی مهاجم باشیم و دفاع کافی نیست، یادآور شد: فعالیت رسانه‌ای یکی از اولویت هاست و کسی که از آن غفلت کند یا بی خبر است و یا در خواب عمیق فرو رفته باید بیدار و نسبت به این امر آگاه شود.

گفتنی است، پویش روایت روشنایی با محوریت امام محله و همراهی مردم در مساجد که مایه روشنایی و چراغ محله هستند شروع به کار کرد.
این پویش با هدف در نظر گرفتن مسجد به عنوان مرکز محله، منبع روشنایی، سرمنشأ رشد و شکوفایی محله طراحی شده است.
در این پویش تمامی امامان محله، مبلغان شاخص، همسران و فرزندان روحانیون و گروه‌های تولید محتوای فعال در مسجد می‌توانند روشنایی‌ها را روایت کنند.
افراد شرکت کننده در این پویش می‌توانند در صفحات یا کانال‌های شخصی، صفحات یا کانال‌های مساجد محله و پایگاه‌های خبری و رسانه‌ای استانی محتوا را انتشار کنند.
راویان می‌توانند از طریق انتشار یادداشت کوتاه، داستان، یادداشت روایی، تک عکس یا گزارش تصویری و نظایر آن اقدامات خود را به سمع و نظر دیگران برسانند.

اخبار مرتبط
ارسال نظر