کد خبر: ۷۰۵
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان:

تلاش بانوان تنها راه عبور از گردنه های پر پیچ و خم است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان، گفت: تمدن نوین اسلامی با گردنه های پر پیچ و خمی رو به رو است که تنها راه عبور از آن همت و تلاش بانوان است.
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، محمد علی ملکیان سه شنبه در اجتماع بانوان فاطمی شهرستان دامغان که با حضور امام جمعه و جمعی از زنان نخبه و فرهیخته این شهر در سالن همایش مجتمع الغدیر، با مشارکت بسیج زنان، مجمع قاریان و حافظان، واحد بانوان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و حوزه علمیه خواهران برگزار شد، افزود: بزرگداشت شهید سلیمانی و شهیده فاطمه اسدی که به تازگی تفحص شده، موضوع اختصاصی این همایش بود.
وی با اشاره به بیانات حضرت حجت (عج) که بر اساس حدیث ( اِنَّ لی فی ابنة رسولِ الله اُسوةٌ حَسَنَةٌ ) از حضرت زهرا(ص)  الگو می گیرد، تصریح کرد: همه جامعه و ما که جزو شیعیان آن حضرت(عج) هستیم باید با توجه به بیانات ایشان، از حضرت زهرا (ص) بهره گیری و الگو برداری کنیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان خاطر نشان کرد: زنان جامعه اگر الگوی خود را حضرت فاطمه(ص) قرار دهند،  می توانند در تامین آرامش روحی و روانی جامعه و رسیدن به اهداف اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی، نقش آفرین باشند.
شایان ذکر است در این اجتماع  180 بانوی فرهیخته شرکت کرده و خانم سکینه اکبری مشاور عالی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در امور زنان و خانواده  نیز با بیان موضوع بحران جمعیت به ایراد سخنرانی پرداخته است

ارسال نظر