کد خبر: ۷۲۷۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین:

ارتباط نسل نوجوان و جوان با مسجد و هیئت باید تقویت شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: برقراری ارتباط نسل نوجوان و جوان با مسجد و هیئت باید در دستور کار جدی مبلغین و فعالان فرهنگی و انقلابی باشد.
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام یوسف پورآرین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین  در جمع بانوان ستایشگر استان قزوین اظهار کرد: اهمیت هیئت و تبلیغ به انداره‌ای است که مقام معظم رهبری موضوع مهم جهاد تبیین را که یک واجب فوری و قطعی برشمردند و معتقد هستند که هیئت، کانون جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه این حرکت  رهبر معظم انقلاب نشان از جایگاه والا و اثرگذار هیئت در بین مردم دارد، افزود: اهیمت هیئت به قدری است که مقام معظم رهبری مهم‌ترین مأموریت جریان انقلاب را در جمع فعالان هیئتی بیان کردند و هیئت را دارای یک ظرفیت عظیم برشمردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: دشمن تمام توان خود را برای هجمه به اسلام و انقلاب به میدان آورده و بی شک بانوان  هیئتی و فرهنگی می‌توانند با این هجمه دشمن مقابله کنند.

وی با بیان اینکه مسئله دشمن، مقابله با اصل دین است تاکید کرد: اساساً دشمن با ایران قدرتمند مشکل دارد.

حجت‌الاسلام پورآرین با بیان اینکه سرمایه گذاری دشمن بر روی نسل نوجوان و جوان است، تصریح کرد: موضوع جهاد تبیین مهم‌ترین موضوع است و مهم‌ترین مخاطبان جامعه بانوان؛ دختران نوجوان و جوان هستند.

وی ادامه داد: تعداد جوان و نوجوانان حاضر در کف خیابان کمتر از یک درصد است اما  دشمن تلاش می‌کند این جمعیت را اکثریت  مردم جامعه، نشان دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین تاکید کرد: اولویت کاری بانوان انقلابی فعال فرهنگی استان قزوین این است که ارتباط نسل نوجوان و جوان با مسجد و هیئت را به بهترین شکل برقرارکنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار