کد خبر: ۷۵۹
به همت معاونت آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان؛

نشست «مربیان خانواده» استان گیلان برگزار شد

نشست «مربیان خانواده استان گیلان» با حضور حجت‌الاسلام متقی‌فر، مدیرکل آموزش‌های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی در سالن همایش‌های اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد.
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام متقی‌فر، «مدیرکل آموزش‌های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی» در نشست «مربیان خانواده» استان گیلان گفت: میزان جمعیت هر جامعه‌ای می‌تواند یکی از شاخص‌های توانمندی آن جامعه محسوب شود سیاست کلی کشور در سال‌های گذشته به سمت کاهش جمعیت متمایل بوده و در این زمینه نیز تا حد قابل‌توجهی پیش رفته است و امروز ما به فکر درمان آن هستیم و همه باید در این زمینه تلاش مضاعف داشته باشیم در غیر این صورت ضرر خواهیم کرد.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری درزمینه جمعیت و فرزندآوری تصریح کرد: مسئله پیری جمعیت ایران می‌تواند کشور را از جهات مختلف در معرض خطرات جدی و چه‌بسا جبران‌ناپذیری قرار دهد و رهبر معظم انقلاب اسلامی طی سال‌های اخیر این مسئله را با جدیت به مسئولین و ملت ایران بارها گوشزد نموده و خطرات تحدید نسل و راه‌کارهای افزایش جمعیت را به مناسبت‌های گوناگون بیان فرموده‌اند.

در این نشست همچنین حجت‌الاسلام صادق دوستار «مسئول آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی استان گیلان»، حضور حجت‌الاسلام والمسلمین متقی فر «مدیرکل آموزش‌های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی» را موجب قوت قلب برای مجموعه برشمرد و افزود: کار تربیتی نقش بسیار مهمی در سالم بودن جامعه دارد که مبلغین و مبلغات ما در این زمینه می توانند بسیار نقش آفرین باشند.

وی در پایان با اشاره به راه اندازی گروه کنشگران جمعیتی استان گیلان در فضای مجازی، خواستار فعال شدن هر چه بیشتر اعضاء گروه و پاسخ به شبهات مخالفین شد.

ارسال نظر