کد خبر: ۷۸۱۳
همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی؛

«کاروان قرآنی شهید سلیمانی» به کرمان رسید

همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، کاروان قرآنی شهید سلیمانی به منظور برگزاری محافل انس با قرآن و ادای احترام به ایشان، وارد کرمان شد.
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳

«کاروان قرآنی شهید سلیمانی» به کرمان رسید


به گزارش پایگاه خبری نهضت، کاروان قرآنی شهید سلیمانی با حضور جامعه قرآنی کشور و همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به‌منظور برگزاری محافل انس با قرآن، شهدا و ادای احترام به سردار سلیمانی امروز، ۱۰ دی ۱۴۰۱ به کرمان رسید.

حضور در گلزار شهدای کرمان و ادای احترام به شهدا، دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، شرکت در محفل انس با قرآن در محل بیت‌الزهرا (س) و حضور در محفل قرآنی در روستای قنات‌مَلِک (زادگاه شهید سلیمانی) از جمله برنامه‌های این کاروان قرآنی و جامعه قرآنی کشور در کرمان است.

کاروان قرآنی شهید سلیمانی یکی از طرح‌های است که به‌مناسبت دهه مقاومت و سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از سوی جامعه قرآنی کشور در تهران تشکیل شده است و در تعدادی از شهر‌های کشور (تهران، کرمان، رابُر، اردکان، یزد، مشهد مقدس، نائین، خمینی‌شهر، نجف‌آباد، بروجن، شهرکرد، آران‌وبیدگل و کاشان) و همچنین کشور‌های محور مقاومت محافل قرآنی را برگزار می‌کند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار