کد خبر: ۷۹۳۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز ضمن محکوم کردن اقدام وقیحانه رسانه های غربی؛

نشریه فرانسوی در عین ساده لوحی بستر معرفی انقلاب ناب اسلامی را فراهم ساخت

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز ضمن محکوم کردن اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی، گفت: این رسانه های غربی در عین ساده لوحی بستر معرفی انقلاب ناب اسلامی را فراهم ساخت.
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲

حجت الاسلام و المسلمین مهدی ولایی بر حق امروز، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار نهضت ضمن محکوم کردن اقدام وقیحانه و بی شرمانه نشریه فرانسوی«شارلی ابدو»، گفت: این اقدام بار دیگر عواطف و احساسات خیل عظیم مسلمانان و دین‌داران عالم را تحریک کرده است که با نقشه دین زدایی و مخالفت با فطرت پاک انسان‌ها به توهین مقدسات و اعتقادات مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان پرداخته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: به نوبه خود خواستار برخورد تمام ملل آزاده و همه آزادی‌خواهان جهان با این حرکات وقیحانه هستیم.
این مقام مسؤول یادآور شد: این اقدام برخلاف تصور برخی ساده اندیشان نه تنها مانع رشد اسلام ناب در جهان نمی‌شود، بلکه بستر معرفی انقلاب اسلامی و پرچم داری این اسلام ناب را بیشتر فراهم می‌کند.
ولایی بر حق با تاکید بر اینکه غرب با اقدامات این چنین چهره واقعی خود را برای همه مردم جهان نمایان کردند، اضافه کرد: همچنین بررسی این اقدام از زاویه دیگر، پرده از حقیقت برخی دولت‌های غربی برمی‌دارد و نشان می‌دهد که مخالف گفتگوی تمدنی و تمام آزادی‌های فردی و اجتماعی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر