کد خبر: ۸۲۱۲

برگزاری بیش از ۵۰ نشست بصیرتی در مدارس و پایگاه‌های بسیج سلطانیه

حجت الاسلام سعید اسدی مسئول نمایندگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در سلطانیه، از برگزاری برگزاری بیش از ۵۰ نشست بصیرتی در مدارس و پایگاه‌های بسیج سلطانیه خبر داد.
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سعید اسدی، مسئول نمایندگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در سلطانیه گفت :گفتمان دینی مدارس و نشست های بصیرتی با هدف نهادینه کردن دین و ارزش های اسلامی و انقلابی در بین قشر جوان و نوجوان برگزار می شود.

مسئول نمایندگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در سلطانیه بیان داشت: امروزه دانش آموزان،جوانان و مدارس مهمترین اهداف دشمن برای تهاجم فرهنگی هستند و برگزاری این نشست های بصیرتی و گفتمان های دینی می تواند در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تاثیر گذار باشد.

این مقام مسئول، نظام پایدار انقلاب اسلامی را حاصل خون هزاران شهید عنوان کرد و خاطر نشان کرد: امنیت و پیشرفتی که کشورمان در عرصه‌های مختلف با وجود تحریم‌های ظالمانه به آن دست یافته است، با جان‌نثاری جوانان کشور بدست آمده است و رسالت اصلی ما حفظ این میراث گرانبهاست.

حجت الاسلام اسدی با بیان اینکه نشست‌های روشنگری و جهاد تبیین برای بصیرت‌ افزایی دانش‌آموزان در مدارس باید تقویت و توسعه یابدتصریح گرد: آموزش و پرورش یکی از اجزای اصلی تربیتی در جامعه است و باید در این حوزه برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار