کد خبر: ۸۲۳۴

اعلام فراخوان «جایزه نوآوری طاها» در زنجان

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: «جایزه نوآوری طاها» برای اولین بار در سطح کشور از سوی سازمان دارالقرآن کریم برگزار می‌شود.
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام حمید حسنی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، گفت: «جایزه نوآوری طاها» برای اولین بار در سطح کشور از سوی سازمان دارالقرآن کریم برگزار می‌شود.

وی افزود: فعالان قرآنی تا ۱۵ بهمن‌ماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت‌نام و شرکت در این جایزه اقدام کنند. اطلاع رسانی به مراکز و فعالان قرآنی در استان زنجان از طریق کانال اختصاصی اداره امور قرآنی در پیام رسان ایتا و از طریق ارسال نامه به مراکز قرآنی در استان صورت گرفته است و لینک ثبت نام نیز ارسال شده است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان بیان کرد: در این طرح از فعالان قرآنی که ایده‌های جدید و نوآورانه برای ارتقای آموزش قرآن دارند، دعوت شده تا ایده‌ها و محصولات برتر قرآنی  خود را در یک فرایند رقابتی مورد ارزیابی قرارداده تا ازسوی سازمان دارالقرآن کریم طرح‌های برتر مورد حمایت قرار گیرند.

وی افزود: فعالان قرآنی، مجموعه‌ها و مؤسسات مردمی اغلب از فضای نوآوری دور بوده و این جایزه تلاش می‌کند تا با ایجاد فضایی معنوی و رقابتی سالم، ضمن آموزش و مشاوره‌های لازم، زمینه کشف و شناسایی ایده‌ها، طرح‌ها، خدمات و محصولات نوآورانه قرآنی را فراهم آورد.

حسنی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت telavat.ir در این رویداد قرآنی ثبت‌نام کنند، یادآور شد: فصل اول «جایزه نوآوری طا‌ها» اختصاص به موضوع نوآوری در حوزه آموزش‌های قرآنی دارد و بناست از ایده‌ها، طرح‌ها و محصولات نوآورانه آموزشی قرآنی حمایت صورت گیرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار