کد خبر: ۸۲۷۶
رئیس شورای هیئات مذهبی استان:

اولین گردهمایی مسئولین هیئات مذهبی زنجان برگزار می‌شود

اولین گردهمایی صمیمی مسئولین هیئات مذهبی زنجان با عنوان «گفتمان هم افزایی و بازشکوفایی هیئات مذهبی» در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، پاشایی، رئیس شورای هیئات مذهبی استان با اعلام این خبر افزود: اولین گردهمایی صمیمی مسئولین هیئات مذهبی زنجان با عنوان «گفتمان هم افزایی و بازشکوفایی هیئات مذهبی»در راستای ایجاد وحدت رویه و توانمند سازی مسئولین هیئات مذهبی و برداشتن گامهای مؤثر در بحث جهاد تبیین و احیای امر به معروف و نهی از منکر برگزار می شود .

پاشایی در ادامه با بیان اینکه این گردهمایی به صورت کارگاهی برگزار خواهد شد عنوان کرد: برگزاری چنین گردهمایی، باعث حضور اساتید مجرب و انتقال تجارب این اساتید به سایر مسئولین هیئات مذهبی می شود و مطمئنا در برگزاری مراسم مذهبی مورد توجه قرار می گیرد .

رئیس شورای هیئات مذهبی استان از توانمند سازی مسئولین هئیات مذهبی در این گردهمایی خبر داد و گفت: توانمند سازی مسئولین هیئات مذهبی در برگزاری مراسم مذهبی و ملی و همچنین بالا بردن سطح علمی و تشکیل کارگروههای تخصصی در این زمینه با همکاری هئیات مذهبی، یکی از اولویت های ما در این گردهمایی می باشد .

این مقام مسئول از شناسایی خیرین هئیات مذهبی خبر داد و اظهار داشت : شناسایی شاعران آئینی و خیرین هئیات مذهبی یکی از ویژه برنامه های این گردهمایی است که بوسیله مسئولین هیئات مذهبی صورت خواهد گرفت تا از ظرفیت این عزیزان در مراسم مذهبی بهره ببریم .

رئیس شورای هیئات مذهبی استان ایجاد تعامل با سایر ارگانهایی فرهنگی، از دیگر اهداف این برنامه برشمرد و گفت : ایجاد تعامل و همفکری با دیگر ارگانهای فرهنگی باعث ایجاد وفاق و همدلی بین همدیگر می شود ودر برگزاری مراسم ملی، مذهبی از موازی کار جلوگیری می کند و کیفیت برنامه ها نیز قطعا افزایش  پیدا می کند .

لازم به توضیح است گردهمایی مسئولین هیئات مذهبی روز 12 بهمن از ساعت 15:30 در حسینیه اعظم برگزار می شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار