کد خبر: ۸۳۱۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

بیش از ۲۵۰ مسجد مازندران در حال برگزاری اعتکاف هستند

حجت‌الاسلام شریف تبار ، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اهمیت دعا و نیایش در بین جوانان ، گفت : بیش از۲۵۰ مسجد مازندران در حال برگزاری اعتکاف هستند
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳

 

بیش از ۲۵۰ مسجد مازندران در حال برگزاری اعتکاف هستند

 

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در گفتگو با خبرنگران، با بیان اینکه تلاش داریم در جریان بستر اعتکاف، جریان نیایش و مناجات را احیا کنیم، گفت: مراسم اعتکاف در بیش از ۲۵۰ مسجد استان برگزار می‌شود که از این تعداد ۱۸ مکان برای اعتکاف دانش‌آموزی و دانشجویی است.

حجت‌الاسلام محمدمهدی شریف‌تبار، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران درباره آخرین آمار مساجد برگزار کننده اعتکاف سال ۱۴۰۱ در شهر‌های مازندران، اظهار کرد: مراسم اعتکاف در بیش از ۲۵۰ مسجد استان برگزار می‌شود که از این تعداد ۱۸ مکان برای اعتکاف دانش‌آموزی و دانشجویی هستند.


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران با اعلام اینکه ۱۲۹ مسجد اعتکاف به‌صورت عمومی برپا می‌شوند، تصریح کرد: علاوه براین ۱۲ اعتکاف دانش آموزی و ۶ اعتکاف دانشجویی برنامه‌ریزی شده که شمار آن افزایش خواهد یافت.

شریف‌تبار با تاکید بر اینکه شمار مبلغان اعزامي به مراسم اعتكاف  دانش‌آموزی و دانشجویی  نسبت به ديگر مراسم بیشتر خواهد بود، گفت: تلاش داریم در جریان بستر اعتکاف، فرهنگ نیایش و مناجات را ميان جوانان و نوجوانان احیاء کنیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار