کد خبر: ۸۴۰۷
با حضور رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی کشور:

همایش مداحان مازندرانی با موضوع جهاد تبیین در آمل برگزار شد

همایش بصیرتی نقش مداحان در جهاد تبیین با حضور حجت الاسلام باباخانی رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی کشور در آمل برگزار شد.
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸

همایش مداحان مازندرانی با موضوع جهاد تبیین در آمل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، همایش نقش ذاکران اهل بیت در جهاد تبیین با حضور ستایشگران اهل بیت (ع) با حضور مداحان و مسئولان کشوری و استانی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این همایش که حجت الاسلام مجید باباخانی رئیس سازمان هیئت و تشکل‌های دینی، حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی استانداری و جمعی از مدیران کل و مسئولان مازندران حضور داشتند، از طلایه داران عرصه تبیین و ستایشگران اهل بیت (ع) تقدیر شد.

حجت الاسلام باباخانی با اعلام این نکته که 93000 هیئت در سازمان تبلیغات اسلامی  ثبت شده است ، افزود : از این تعداد حدد 43 هزار هیئت به طور مستمر و فعال در سطح کشور فعالیت دارند .

وی بیان کرد : طبق دستور دین عمل کردن سخت است اما برای مبلغ و کسی که در مسیر انقلاب و اسلام قرار دارد این کار سختی نیست بلکه باید علاوه براین که خودمان مسیر را طی می‌کنیم هرکسی که تبعیت می‌کند نیز طبق دستورات دین عمل و استقامت کند.

وی ادامه داد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری هنر مداحی و ستایشگری قدرتی است که معجون سه گانه از جمله مباحث معرفتی، معنوی و هنر را در هم آمیخته است و هرکدام از این مباحث دارای حوزه نفوذ است.

حجت الاسلام  باباخانی اظهار داشت: معجون ستایشگری معجزه آساست زیرا هیئات سبب زنده شدن و پویایی جوانان می‌شود و هیئت حلقه‌ای واسط بین زمین و آسمان است وانسان را به آسمان متصل می‌کند.

رئیس سازمان هیئت مذهبی و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی بر لزوم استقامت و پایداری در مسیر حق و انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: امیدواریم انقلاب ما به ظهور منجی عالم بشریت متصل شود.

 

ارسال نظر