کد خبر: ۸۸۶۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

بیش از ۲۰۴۷ نفر در طرح مهرواره بانور مازندران شرکت کردند

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در آیین اختتامیه مهرواره بانور با تجلیل از افراد منتخب در سپاه کربلا، گفت: بیش از ۲۰۴۷ نفر در طرح مهرواره بانور مازندران شرکت کردند.
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱

بیش از  2047 نفر در طرح مهرواره بانور مازندران شرکت کردند

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی ، در آیین اختتامیه جشنواره مهرواره بانور که با حضور حجت الاسلام شریف تبار ، مدیر کل تبلیغات اسلامی ، سردار برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا، دکتر جعفری مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه کربلا برگزار شد، از منتخبین مهرواره بانور استان تجیلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام شریف تبار طرح مهرواره بانور را تلاش بانوان محله برای تعالی خانواده عنوان کرد و افزود :  این طرح مهرواره ای برای بانوان فعال مسجد که در رفع مشکلات خانوادگی اهالی محله تلاش می کنند در دو بخش حل مسائل محله در حوزه هاي تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده و سبک زندگی اسلامی  ایرانی و روایت تجارب و خاطرات زندگی تبلیغی شریکه الامامان (همسران روحانیون) و نیز بانوان کنشگر مسجدي است .

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران به اهداف طرح مهرواره بانور اشاره کرد و خاطر نشان کرد : تقویت بنیاد خانواده، ایجاد امید در محله با حل مسائل آنها در حوزه خانواده و فعالسازي ظرفیتهاي عظیم بانوان از اهداف این طرح می باشد.

این مسئول فرهنگی استان ادامه داد : ازدواج و تشکیل خانواده ، ارتباط زوجین، فرزندآوری، فرزندپروری ، سبک زندگی اسلامی، حوزه سلامت و حوزه اقتصاد ازموضوعات اجرای این طرح است.

حجت الاسلام شریف تبار با تقدیر از همکاری نهادهای مختلف فرهنگی در اجرای این طرح، بیان داشت :  با همکاری نهادهای فرهنگی و مرتبط و فراخوان عمومی، بیش 2047 نفر در سایت طرح مهرواره بانور شرکت کردند که با هماهنگی مسئول امور بانوان فرمانداری ، حوزه علمیه ، مسئول بسیج جامعه زنان ، کانون فرهنگی مساجد به همراه مسئول نهضت پیشرفت بانوان شهرستان و رئیس اداره به داوری ثبت حل مسئله ارسالی پرداختند و طبق سهمیه شهرستان نفرات برگزیده به استان معرفی شد که حدود ۳۳ نفر از اسامی منتخبین شهرستان به استان اعلام گردید.از بین این خواهران و امتیاز و داوری های انجام شده ۱۳ نفر برگزیده استانی به تهران ارسال شد.

گفتنی است ، آیین اختتامیه و تجلیل از بانوان منتخب طرح مهرواره بانواین مراسم در حاشیه افتتاحیه پخش زنده کشوری رزمایش همدلی برای تحقق محله اسلامی طرح مهرواره محله همدل با حضور سردار سلیمانی فرمانده بسیج مستضعفین کشور و حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات در سپاه کربلا مازندران برگزار شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار