کد خبر: ۹۰۶۸

همایش دختران حاج قاسم در قم برگزار شد

همایش دختران حاج قاسم با حضور پرشور دانش آموزان دختر دوره متوسطه اول و دوم، به همت امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.
۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در ادامه دعوت از شبکه فرهنگی تبلیغی مردمی در حوزه بانوان به همایش و ضیافت افطاری ماه مبارک رمضان، همایش دختران حاج قاسم را با حضور پرشور دانش آموزان دختر متوسطه اول و دوم و مادرانشان برگزار کرد.

فاطمه فرخنده مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در این مراسم به اجتماع همدلی‌ها، هم‌افزایی‌ها و امید‌های دختران اشاره کرد و افزود: جوانان دغدغه‌مند، فعال و با استعدادی داریم که سیره و سبک حاج قاسم را ادامه خواهند داد و باید از ظرفیت‌های آن‌ها در عرصه‌های مختلف استفاده کرد.

او هدف از اجرای طرح دختران حاج قاسم را تحقق گام دوم انقلاب اسلامی بیان کرد.

 خانم نصیری معاون فرهنگی مرکز فرهنگی تبلیغی آینده‌سازان با بیان تاریخچه‌ای مختصر از اسلام، دختران را دعوت به ارزش‌ها و فضایل اخلاقی طبق دستورات دینی کرد و افزود: در صورت تحقق این امر درون آدمی پاک و آراسته شده و در نتیجه رفتار، گفتار و حتی پندار او مانند درون پاک و آراسته می‌شود.

در حاشیه همایش دو مسابقه جذاب و متنوع ویژه دختران و با اجرای آنان برگزار و پس از داوری، هدایایی به برگزیدگان اهداء شد.

همچنین گروه سرود و پرچم‌گردانی حرم حضرت معصومه(س) از دیگر برنامه‌های این همایش بوده است. همزمان با همایش دختران حاج قاسم، برای مادران دانش‌آموزان نیز کارگاه آموزشی به منظور شناخت و تعامل هرچه بیشتر و بهتر دختران نوجوان با حضور استاد رستمی در سالن شهید زین الدین برگزار شد. در پایان پس از اقامه باشکوه نماز جماعت، ضیافت افطاری ویژه شرکت کنندگان برپا شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار