کد خبر: ۹۷۶۵

همایش «تحریف ظالمانه» در قم

همایش «تحریف ظالمانه؛ بازکاوی پدیده تحریف امام (ره)» با مشارکت جمعی از مراکز تخصصی و پژوهشی در مجتمع فرهنگی نور قم برگزار شد.
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳

همایش «تحریف ظالمانه» در قمبه گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، در آستانه سی و چهارمین سالگرد بزرگداشت ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شصتمین سالگرد قیام خونین ۱۵خرداد به‌همت جمعی از مراکز تخصصی و پژوهشی و با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، همایش «تحریف ظالمانه؛ بازکاوی پدیده تحریف امام (ره)» در مجتمع فرهنگی نور برگزار شد.

در این همایش آیت‌الله محمود رجبی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)، آیت‌الله غلامرضا فیاضی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحمید روحانی رئیس سابق مرکز اسناد انقلاب اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین سید صمصام‌الدین قوامی از اساتید حوزه علمیه قم به سخنرانی پرداختند.

رئیس سابق مرکز اسناد انقلاب اسلامی و سخنران ویژه این مراسم صیانت از راه و مکتب امام خمینی (ره) را وظیفه‌ای سنگین عنوان کرد و گفت: تحریف امام خمینی (ره) منجر به فراموش شدن راه امام می‌شود و با فراموش شدن راه امام به ملت و مملکت آسیب‌های جبران ناپذیری وارد می‌شود.

حجت‌الاسلام روحانی با اشاره به تلاش عامدانه دشمنان برای تغییر و تحریف راه و مکتب امام گفت: در سال‌های اخیر شاهد بوده‌ایم که برخی با نیت‌های شوم دست به این تحریف‌ها می‌زنند و برخورد و مقابله با این افراد از مطالبات جدی و بحق انقلاب اسلامی است.

در این مراسم، همچنین از کتاب‌های «قیام ۱۵ خرداد، طلیعه نهضت امام» و «نهضت امام خمینی» رونمایی شد.

پیش از برگزاری این همایش، سلسله نشست‌های تخصصی از ۹ تا ۱۱ خرداد با حضور جمعی از اساتید و صاحب‌نظران برجسته در موضوعات مختلف پیرامون پدیده «تحریف امام» برگزار شد و گزارش علمی آن در همایش ارائه شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار