کد خبر: ۹۸۱۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:

محله همدل با مشارکت همه کنشگران آن محله موفق خواهد شد

حجت الاسلام نجیمی در دیدار دوره‌ای با امامان محله استان یزد با اشاره به ظرفیت‌های مردمی استان در زمینه‌های مختلف اظهار داشت: در تمام برنامه‌هایی که نتایج مطلوب حاصل شده است، استفاده از ظرفیت‌های مردمی به وضوح دیده شده است.
۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۷

به گزارش روبط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت الاسلام نجیمی در دیدار دوره ای با امامان محله استان یزد با اشاره به ظرفیت های مردمی استان در زمینه های مختلف اظهار داشت: در تمام برنامه هایی که نتایج مطلوب حاصل شده است، استفاده از ظرفیت های مردمی به وضوح دیده شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: باید با استفاده از ظرفیت های خود محله، برای آسیب ها و تهدیدهای شناسایی شده برنامه ریزی کرده تا با استفاده از ظرفیت مردم همان محله مشکلات حل شود.

وی با اشاره به برگزاری مهرواره محله همدل افزود: هدف از برگزاری این مهرواره این است که همه کنشگران محلی از جمله هیئت‌ها، کانون‌ها، مؤسسات قرآنی، بانوان، مجموعه‌های جهادی و انجمن های خیریه با محوریت مساجد و امامان محله بتوانند محله های همدل ‌تری را در کشور داشته باشیم.

حجت الاسلام نجیمی در پایان گفت: دغدغه های امام یک محله محدود به یک مسجد نیست و همه اهالی محله را در بر می گیرد. آمارهای گرفته شده نشان می دهد در محلاتی که امام آن محل، فعال بوده است میزان امیدآفرینی در آن محل افزایش پیدا کرده است.

در ادامه حجت الاسلام کارگر، راهیار بنیاد هدایت استان یزد، گزارش مختصری را از اردوی دوروزه شهر قم برای بازدید از مسجد جامعه پرداز ارائه کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار