کد خبر: ۹۸۹۰

محفل شعر بانوان «بهارنارنج» در قم

دومین نشست تخصصی شعر بانوان به نام «بهار نارنج» با حضور جمعی از بانوان شاعره شهر قم برگزار شد.
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، دومین نشست تخصصی شعر بانوان به نام «بهار نارنج» با حضور دکتر فاطمه نانی‌زاد، دکتر انسیه سادات هاشمی و جمعی از بانوان شاعره شهر قم برگزار شد.

در این نشست تخصصی که با اجرای عاطفه جوشقانیان شاعر موفق شهر قم همراه بود، دو مهمان کارشناس برنامه درباره پرهیز از تکرار کلیشه‌های رایج در شعر سخن گفتند و لازمه خلاقیت و نگاه نو در شعر را مطالعه منابع دست اول دانستند. آنها همچنین به ظرفیت‌های زنانه و مادرانه شعر در ادبیات فارسی اشاره کردند.

بخش اعظم وقت این محفل به شعرخوانی بانوان حاضر گذشت. در این نوبت از «بهار نارنج»؛ نجمه سادات هاشمی، راضیه مظفری، فاطمه زاهد مقدم، فاطمه شریف، فائزه سادات ملکی، سمیه خردمند، عاطفه خرمی و فرزانه قربانی تازه‌ترین سروده‌هایشان را در جمع حاضران قرائت کردند.

محفل شعر بانوان «بهارنارنج» در قم

همچنین عاطفه جوشقانیان به معرفی دوره شعر تخصصی «سرآغاز» که فراخوانش توسط حوزه هنری قم منتشر شده اشاره کرد. در این دوره با تدریس اساتید مطرح شعر کشور در گام نخست مبانی شعر آموزش داده خواهد شد.

نشست تخصصی شعر «بهار نارنج» با حضور بانوان شاعره استان قم و به همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری قم به شعرخوانی بانوان قمی و مرور رویدادها ادبی ماه اختصاص دارد.

تعداد بازدید : 9
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار