کد خبر: ۹۹۰۵

مراسم چهلمین روز شهادت آیت‌الله سلیمانی در قم

مراسم چهلمین روز شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد سه‌شنبه شب در این مراسم با تأکید بر اهمیت عاقبت به خیری انسان، شهادت را مصداق سرانجام نیک دانست.

وی با بیان برخی ویژگی‌های شخصیتی آیت‌الله شهید سلیمانی، اظهار داشت: این عالم بزرگوار چندین سال در منطقه سیستان و بلوچستان تلاش کرد و از ائمه جمعه بسیار موفق در منطقه خود بود. این روحانی برجسته در تعامل با اهل سنت با مدیریت خوب خود توانست دوره‌ای موفق را رقم بزند و به خلق خداوند خدمت کرد.

مراسم چهلمین روز شهادت آیت‌الله سلیمانی در قم

حجت‌الاسلام فرحزاد پس از ذکر فضائل امام هشتم ثواب این ذکر را به آیت‌الله سلیمانی اهدا کرد و با اشاره به صفت رئوف امام رضا، تصریح کرد: رحم به معنای مهربانی است و رأفت حکایت از شدت مهربانی است و حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) به شدت مهربان است.

این کارشناس مذهبی با اشاره به تشییع باشکوه آیت‌الله شهید سلیمانی، این تشییع را نشانه‌ای از عاقبت به خیری دانست و در توصیه به روحانیون بیان داشت: هر شغل و منصبی که دارید روضه‌خوان هم باشید زیرا این شغل حتما گیرا است.

وی در پایان با گرامی داشت یاد آیت‌الله سلیمانی احترام باشکوه مردمی را ستایش کرد و این عالم را از اشخاص تأثیرگذار جامعه اسلامی دانست.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار