کد خبر: ۹۹۲۰
مسئول کانون فرهنگی تبلیغی شهید سلیمانی:

توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند

مسئول کانون فرهنگی تبلیغی شهید سلیمانی از توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان تحت پوشش مدرسه حاج محمد ابراهیم خوانساری اراک خبر داد.
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، محسن زنگنه با اشاره به فعالیت خیرخواهانه مجموعه فرهنگی مسجد حاج محمد ابراهیم اراک، گفت: به همت کانون فرهنگی هنری شهید سلیمانی و همکاری کانون هلال شهید مصطفی اکبر زاده بسته‌های معیشتی تهیه و در بین نیازمندان و افراد کم برخوردار توزیع شد.

وی در ادامه اظهار کرد: در این طرح تعدادی سبد معیشتی شامل برنج، روغن، برنج، حبوبات، چای، شکر و… در بین نیازمندان تحت پوشش مدرسه حاج محمد ابراهیم خوانساری اراک توزیع شد.

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید سلیمانی با بیان اینکه این برنامه در طول سال نیز اجرا می‌شود، ادامه داد: با همکاری اعضای کانون شناسایی نیازمندان و افراد کم برخوردار انجام شد و بسته‌های معیشتی با همکاری خیرین و نیکوکاران تهیه و در بین نیازمندان توزیع گردید.

زنگنه در پایان تاکید کرد: این بسته‌های معیشتی در راستای اجرای طرح مردم یاری و کمک به نیازمندان با استفاده از ظرفیت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج انجام شده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار