کد خبر: ۹۹۵۷
قائم مقام معاونت پژوهشی حوزه‌های علمیه در امور استان‌ها:

تعریف کلان پروژه‌ها با موضوع اندیشه‌های مقام معظم رهبری

قائم مقام معاونت پژوهشی حوزه‌های علمیه در امور استان‌ها تعریف کلان پروژه‌ها با موضوع اندیشه‌های مقام معظم رهبری را توسط حوزه‌های علمیه یک ضرورت مهم دانست.
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، سید حسین اسحاقی عصر سه شنبه در اولین پیش کنگره اندیشه‌های قرآنی مقام معظم رهبری در اراک اظهار داشت: کنگره تبیین اندیشه‌های قرآنی مقام معظم رهبری یکی از ضرورت‌های امروز جامعه است.

وی تاکید کرد: اندیشه های رهبر انقلاب اسلامی، اندیشه های نابی است که ضرورت الگو پردازی در خصوص این اندیشه ها وجود دارد و جامعه حوزوی باید تلاشی در راستای تبیین اندیشه های اسلامی داشته باشد و طبق فرمایشات رهبری این ها را تبدیل به الگو کرده و برای حل مشکلات جامعه از آن استفاده شود.

قائم مقام معاونت پژوهشی حوزه‌های علمیه در امور استان‌ها افزود: مقام معظم رهبری در خصوص آموزه‌های قرآنی، اندیشه و مکتب قرآن، تقویت و ترویج فرهنگ قرآنی، حفظ و قرائت قرآن و سایر مسائل مرتبط با قرآن تلاش‌ها و اقدامات بسیار مؤثری داشتند و قرآن را به عنوان یک اولویت مهم در جامعه نهادینه ساختند.

حجت‌الاسلام اسحاقی با اشاره به سرفصل های مهم این کار ادامه داد: اندیشه‌های اقتصادی قرآن کریم از منظر مقام معظم رهبری یکی از مهمترین سرفصل‌های این کار است و این مهم گامی بلند برای رفع مشکلات کشور خواهد بود.

وی بیان کرد: اندیشه‌های سیاسی قرآن کریم و اندیشه‌های قرآنی در خصوص خانواده از دیدگاه مقام معظم رهبری از دیگر سرفصل‌ها است و قطعاً می‌تواند در تقویت جمهوریت نظام اسلامی و نهاد خانواده بسیار مؤثر باشد.

قائم مقام معاونت پژوهشی حوزه‌های علمیه در امور استان‌ها اظهار کرد: تعریف کلان پروژه‌ها با موضوع اندیشه‌های مقام معظم رهبری توسط حوزه‌های علمیه یک ضرورت مهم است و با توجه به ظرفیت و سابقه‌ای که استان مرکزی دارد می‌تواند در این مهم پیشگام و الگو باشد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار