«نحن المقاومون»

«نحن المقاومون»

امروز که تمام جبهه مقاومت در مقابل رژیم جعلی صهیونیستی قد کشیده است، بشنوید از سرودی که حماسه‌ای از رشادت‌ یمنی‌ها، فریادی از بغض فروخورده‌ی فلسطینی‌ها و پژواکی از ایستادگی مردم عراق، لبنان، ایران و صدای تمام آزادی‌خواهان جهان است . دعوتید به تماشای تازه‌ترین نماهنگ مرکز هنری رسانه‌ای نهضت با نام «نحن المقاومون» با صدای حاج ابوذر روحی که از ندای رسای صبر و استقامت مردمی می‌گوید که پرچم مقاومت را برافراشته‌اند.
نماهنگ «فرمانده مهدی» رونمایی شد

نماهنگ «فرمانده مهدی» رونمایی شد

«سلام فرمانده» عنوان سرودی بود که سال ۱۴۰۱ منتشر و در مدت زمانی کوتاه، در سراسر ایران و بسیاری از کشورها، توسط گروه‌های مختلف اجرا شد، حتی چندی بعد شاهد اجرای نسخه‌هایی از آن به زبان‌های دیگر هم بودیم. سلام فرمانده ۲ هم در پی موفقیت قطعه نخست ساخته شده و اینک در آستانه نیمه شعبان ۱۴۰۲، سلام فرمانده ۳ با عنوان «فرمانده مهدی» توسط خواننده دو سرود قبلی یعنی ابوذر روحی آماده و همزمان با اعیاد شعبانیه رونمایی شد. نماهنگ این کار با صدای ابوذر روحی و همخوانی گروه سرود مرد میدان، با شعری از مرتضی باغبانی و سید مهدی بنی‌هاشمی و با موسیقی احسان جوادی، در مسجد مقدس جمکران تولید شده و امشب از رسانه ملی پخش شد.
قطعه «ضد» با صدای حسین حقیقی منتشر شد

قطعه «ضد» با صدای حسین حقیقی منتشر شد

قطعه «ضد» با صدای حسین حقیقی منتشر شد/ اون روزی من مُردم عزیزم که آینه‌م ضدِّ خودم شد همزمان با ادامه اکران فیلم سینمایی «ضد»، از قطعه این اثر همراه با موزیک ویدیوی آن با صدای حسین حقیقی رونمایی شد. به گزارش روابط عمومی پروژه، قطعه «ضد» همراه با موزیک ویدیو این اثر با صدای حسین حقیقی و شعری از امید روزبه منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. دیگر عوامل سازنده این قطعه که محصول سازمان سینمایی سوره است، عبارتند از آهنگساز: شروین معینی، تنظیم و میکس: علی وانیار و کارگردان موزیک ویدئو: امین ملک‌زاده. متن شعر «ضد» به شرح زیر است: «دردی و درمون نیستی زخمی و مرهم نیستی من واسه تو مُردم ولی پشت جنازه‌م نیستی من غیر دل بستن به تو چه اشتباهی داشتم؟ تو خون‌بها می‌خواستی من چه گناهی داشتم؟ عاشق نبودی چون عاشقی چیزی به جز دلواپسی نیست دستی که تو دستام میخوام آلوده به خون کسی نیست چیزی که من می‌خوام عشقه چیزی که تو می‌خوای خونه واسه همین بین من و تو باید یکی زنده بمونه تو آینه‌م بودی یه روزی که آخرش تصویرِ غم شد اون روزی من مُردم عزیزم که آینه‌م ضدِّ خودم شد عاشق نبودی چون عاشقی چیزی به جز دلواپسی نیست دستی که تو دستام میخوام آلوده به خون کسی نیست» فیلم سینمایی «ضد»، محصول سازمان سینمایی سوره، به کارگردانی امیرعباس ربیعی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی در سینماهای سراسر کشور در حال اکران و مجوز قطعه این اثر توسط مرکز موسیقی حوزه هنری صادر شده است.
نشست هم اندیشی ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان

نشست هم اندیشی ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان

نشست هم اندیشی دستگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی در خصوص ویژه برنامه‌های ملی ماه مبارک رمضان که با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و نمایندگان دستگاه‌های مختلف در مجموعه فرهنگی شهدای هفتم تیر (سرچشمه) برگزار شد.
فیلم سینمایی خیلی دور خیلی نزدیک معرفی و سکانس‌های دیدنی

فیلم سینمایی خیلی دور خیلی نزدیک معرفی و سکانس‌های دیدنی

نمیتونم باهاش حرف بزنم! «خیلی دور، خیلی نزدیک» چهارمین فیلم بلند سید رضا میرکریمی است. این فیلم بعد از یازده بار بازنویسی با یک فیلم‌نامه صد و ده صفحه‌ای برای فیلمبرداری آماده شد. این فیلم در بیست و سومین جشنواره فیلم فجر در سال 1383 در 6 رشته برنده سیمرغ بلورین شد. سیمرغ بلورین بهترین «فیلم»، بهترین «صدابرداری»، بهترین «موسیقی متن»، بهترین «طراحی صحنه و لباس»،بهترین «چهره پردازی» و «بهترین فیلمبرداری» از جوایز این فیلم سینمایی در این دوره از جشنواره بود. خیلی دور خیلی نزدیک، جایزه‌ی بهترین اثر هنری در زمینه فیلم‌برداری از جشنواره فیلم قاهره را نصیب حمید خضوعی‌ابیانه کرد. این فیلم سینمایی به تهیه‌کنندگی حوزه هنری در ‌110 روز نمایش ‌208 میلیون فروش داشت.
یه حبه قند؛ معرفی و سکانس‌های دیدنی

یه حبه قند؛ معرفی و سکانس‌های دیدنی

«یه حبه قند» ششمین فیلم رضا میرکریمی است که در بیست و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نمایش درآمد. این فیلم برشی از زیست یک خانواده سنتی ایرانی را نشان می‌دهد، پرده‌ای پر نقش و نگار که نامزد دریافت چهار سیمرغ بلورین برای بازیگر نقش مکمل زن با نقش‌آفرینی ریما رامین‌فر، بهترین چهره‌پردازی، طراحی صحنه و لباس و بهترین صدابرداری شد. یه حبه قند محصول سازمان سینمایی سوره در سال 1389 است.
گزارش تصویری از مجموعه فرهنگی سرچشمه

گزارش تصویری از مجموعه فرهنگی سرچشمه

گزارشی از مجموعه فرهنگی سرچشمه یا همان یادمان شهدای هفتم تیر سرچشمه؛ حسینیه ارشاد گام دوم انقلاب اسلامی یادمان شهدای هفتم تیر یا همان مجموعه فرهنگی سرچشمه حدود سال ۱۳۹۰ در محل انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی افتتاح شد تا ضمن پاسداشت یاد و خاطره‌ی شهدای هفتم تیر به‌خصوص شهید سیدمحمد بهشتی، به پاتوقی برای فعالین جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تبدیل شود. این مجموعه که در حال حاضر از امکاناتی، چون مسجد، یادمان شهدای گمنام، اتاق و سالن جلسه، سالن آمفی‌تئاتر، موزه، سینما و کتابخانه برخوردار است، میزبانی فعالیت‌های مذهبی، فرهنگی و تبیینی گوناگونی مانند برگزاری جلسات قرآن و سخنرانی، برپایی دوره‌های آموزشی و همچنین برگزاری نشست‌های نخبگانی را برعهده دارد. سرچشمه می‌خواهد حسینیه ارشاد گام دوم انقلاب اسلامی باشد؛ پاتوق گعده و گفتگو و اندیشه. گزارش این‌بار ما به این مجموعه‌ی پرکار و هدفمند فرهنگی اختصاص دارد؛ پیشکش نگاه شما.
دلم گرفته مرتضی! دلم گرفته، این همه چراغ توی این شهر!

دلم گرفته مرتضی! دلم گرفته، این همه چراغ توی این شهر!

دلم گرفته مرتضی! دلم گرفته، این همه چراغ توی این شهر! هیچ کدوم چشممو روشن نمیکنه... ️«خداحافظ رفیق» یکی از فیلم‌های ماندگار سینمای دفاع مقدس است. اثری که در سه اپیزود به نام‌های «خداحافظ رفیق»، «یک لحظه رنگین کمان» و «گل شیشه‌ای» به کارگردانی بهزاد بهزاد‌پور ساخته شد. ️هنوز هم بعد از سال‌ها در اپیزود اول این اثر دیدن اشک‌های مسلم و درخواست‌های عاجزانه‌اش برای پیوستن به حلقه‌ی دوستان شهیدش جزو صحنه‌های به‌یاد‌ماندنی سینمای ایران در تصویر شهداست. ️عبارت «شهدا زنده‌اند» هم یادآور اپیزود دوم فیلم و آن دو نوجوانی است که در قاب دوربین بچه‌های روایت فتح بودند و دسته گل نرگس هم تداعی‌کننده اپیزود سوم و دخترک گل به دست و آن موسیقی خاطره‌انگیز. ️در تمام این سال‌ها علاوه بر خود فیلم، موسیقی خاطره‌انگیز آن هم جزو آثار به یاد‌ماندنی در حوزه دفاع مقدس به حساب می‌آید. ️البته این اثر اپیزود چهارمی هم داشت که تنها در جشنواره فیلم فجر همان سال به نمایش درآمد. این فیلم محصول حوزه هنری در سال ۱۳۸۲ است.
نشست صمیمانه حجت‌الاسلام قمی با مدیران سازمان تبلیغات اسلامی

نشست صمیمانه حجت‌الاسلام قمی با مدیران سازمان تبلیغات اسلامی

حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در نشست‌های جداگانه با مدیران کل سازمان تبلیغات اسلامی و مدیران کل سازمان دارالقرآن الکریم در سراسر کشور دیدار و گفتگو داشت. در این دیدار‌ها که شنبه و یکشنبه در حسینیه جماران و اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، موضوعاتی همچون برنامه‌های شورای توسعه فرهنگ قرآنی و راهکار‌های پیشرفت و اثرگذاری تبلیغات و همچنین رویکرد‌های رسانه‌ای دنیا در موضوع فلسطین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
1 صفحه
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار