تیزر فرهنگی «بگو مگو»

تیزر فرهنگی «بگو مگو»

به مناسبت روز ازدواج و خجسته سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) دعوتید به تماشای تیزر فرهنگی «بگو مگو». این اثر که کارگردانی آن را مریم محمدی برعهده داشته، کاری از مرکز جوان سوره است.
روح خدا به خدا پیوست

روح خدا به خدا پیوست

در سالگرد رحلت جانگداز بیان‌گذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) مهمانید به تماشای تصاویری فراموش‌نشدنی از وداع عاشقانه و دردمندانه‌ی مردم ایران با امام راحل. آن‌چه می‌شنوید قطعه «گریه‌های بی‌اختیار» با صدای علیرضا افتخاری از آثار مرکز موسیقی حوزه هنری انقلاب اسلامی است.
به یاد شهید جمهور

به یاد شهید جمهور

این گزارش سوگوار است؛ دعوتید به تماشای روایتی از سوگواری خانواده سازمان تبلیغات اسلامی برای شهید جمهور
نماهنگ سید شهیدان خدمت

نماهنگ سید شهیدان خدمت

مهمانید به نماهنگ «سید شهیدان خدمت» با نوای حاج ابوذر روحی که برای شهیدجمهور کشورمان سروده و منتشر شده است. این اثر محصول تازه مرکز هنری رسانه‌ای نهضت است.
نماهنگ مهمان امام رضا (ع)

نماهنگ مهمان امام رضا (ع)

مهمانید به تماشای نماهنگ «مهمان امام رضا (ع)» با نوای محمدرضا نوشه‌ور که برای شهیدجمهور کشورمان سروده و منتشر شده است. این اثر محصول تازه مرکز هنری رسانه‌ای نهضت است.
شهید زندگی کنی شهید میشی...

شهید زندگی کنی شهید میشی...

سرود تازه و نغمه حاج عبدالرضا هلالی برای شهیدجمهور، محصول تازه مرکز هنری رسانه‌ای نهضت به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه منتشر شد.
شهید جمهوری قرآنیِ ایران

شهید جمهوری قرآنیِ ایران

«پروردگارا تو خوب می‌دانی حضور من در این عرصه به عنوان یک طلبه خدمتگزار با چه انگیزه‌ای است....». همکاران ما در دبیرخانه «زندگی با آیه‌ها» برای شهید جمهورِ قرآنی و عزیزمان این کار تصویری را تولید کرده‌اند. با عطر دل‌انگیز کلام الله مجید و آیه‌ای که آرام جان‌های پریشانِ این روزهاست...
پایان خدمت جز شهادت نیست

پایان خدمت جز شهادت نیست

دست تو در آسمان دست شهادت را گرفت بال در بال شهادت مزد خدمت را گرفت می‌توانست او نباشد در میان کوه و دشت آسمان اما صدایش کرد، دعوت را گرفت
شهادت؛ اجر خدمت

شهادت؛ اجر خدمت

سوگ این روزهایمان غریبه نیست. از جنس همان غمی است که همراه صدای انفجار هشتم شهریورماه ۱۳۶۰ به جان ملت نشست. غم و اشکی از جنس از دست دادن فرزندان برومند انقلاب. یکی در بحبوحه‌ی روزهای دهه شصت و دیگری در همین روزهای هم عصر خودمان. خداوند همه‌ی خادمان ملت را قرین رحمت کند.
از میدان فلسطین تا قلب تل آویو

از میدان فلسطین تا قلب تل آویو

داستان دیوارنگاره‌ها هرچند از دل تاریخ به وسعت بیشتری از کشورهای جهان امتداد دارد، ولی داستان دیوارنگاره میدان فلسطین شنیدنی است و متفاوت؛ تابلویی که حالا تبدیل به یک رسانه جدی ضدصهیونیستی با بازخوردهای جهانی شده و مقامات رژیم اشغالگر را حسابی عصبانی کرده. گزارش تازه ی با این موضوع پیشکش نگاه شماست
نماهنگ «مثل ستاره»

نماهنگ «مثل ستاره»

در آستانه‌ی دهه پر برکت کرامت و روز دختر، دعوتید به تماشای نماهنگ «مثل ستاره»، تازه‌ترین اثر عبدالرضا هلالی، که ویژه دختران سرزمینمان تهیه و منتشر شده است. این اثر که در مرکز هنری رسانه‌‌ای نهضت تولید شده، با هم‌خوانی گروه سرود اسوه پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.
صد ثانیه از خاص‌ترین زنگ یک آموزگار

صد ثانیه از خاص‌ترین زنگ یک آموزگار

دعوتید به تماشای فیلم کوتاه «زنگ آخر» که به مناسبت بزرگداشت این روز، برای نخستین‌بار منتشر شده است. این اثر محصولی از باشگاه فیلم سوره است که پیش‌از این به جشنواره فیلم صد راه یافته بود و در روز ملی خلیج‌فارس نیز برگزیده‌ی نخستین جشنواره «کیش، بهشت خانواده‌ها» شد.
«نحن المقاومون»

«نحن المقاومون»

امروز که تمام جبهه مقاومت در مقابل رژیم جعلی صهیونیستی قد کشیده است، بشنوید از سرودی که حماسه‌ای از رشادت‌ یمنی‌ها، فریادی از بغض فروخورده‌ی فلسطینی‌ها و پژواکی از ایستادگی مردم عراق، لبنان، ایران و صدای تمام آزادی‌خواهان جهان است . دعوتید به تماشای تازه‌ترین نماهنگ مرکز هنری رسانه‌ای نهضت با نام «نحن المقاومون» با صدای حاج ابوذر روحی که از ندای رسای صبر و استقامت مردمی می‌گوید که پرچم مقاومت را برافراشته‌اند.
کابوس اسرائیلی‌ها

کابوس اسرائیلی‌ها

یکی از آیاتی که در ایام ماه مبارک امسال در نهضت زندگی با آیه‌ها آن را مرور کردیم، آیه‌ای بود که در عملیات غرورآفرین وعده صادق هم مکرر شنیدیم و زمزمه‌اش کردیم. این اثر نمایشی کوتاه بعد از عملیات دلاورانه فرزندان ملت علیه دشمن صهیونیست دیدنی است؛ به یاد شهیدی که این روزها بسیار به یاد افتخارآفرینی‌هایش هستیم؛ حسن طهرانی مقدم.
میلیون‌ها ایرانی با آیه‌ها زندگی کردند

میلیون‌ها ایرانی با آیه‌ها زندگی کردند

زندگی با آیه‌ها حرکت هم‌افزای ملی قرآنی‌ای است که ماه مبارک رمضان امسال میهمان خانه ایرانی‌ها شده. پویشی که تلاش می‌کند تعدادی از آیات قرآن را به متن زندگی ما بیاورد؛ چیزی مثل فرهنگ، بالاتر از حفظ و قرائت آیات نورانی کلام خدا. پویشی که تنها در همان هفته‌ی اول آغاز خود توانست به عدد ۲ میلیون مخاطب دست پیدا کند. اتفاقی که ماه رمضان امسال تنها آغازی است بر آن.
شکوه قرآن در پایتخت ایران

شکوه قرآن در پایتخت ایران

برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها با حضور بیش از ۱۲۰ هزار تهرانی در ورزشگاه بزرگ آزادی برگ درخشان دیگری در تاریخ پرافتخار این ملت تاریخ‌ساز بود. این مردم عزیز و روزه‌دار در روز میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه‎السلام غوغا کردند و تاریخ ساختند.
نماهنگ «فرمانده مهدی» رونمایی شد

نماهنگ «فرمانده مهدی» رونمایی شد

«سلام فرمانده» عنوان سرودی بود که سال ۱۴۰۱ منتشر و در مدت زمانی کوتاه، در سراسر ایران و بسیاری از کشورها، توسط گروه‌های مختلف اجرا شد، حتی چندی بعد شاهد اجرای نسخه‌هایی از آن به زبان‌های دیگر هم بودیم. سلام فرمانده ۲ هم در پی موفقیت قطعه نخست ساخته شده و اینک در آستانه نیمه شعبان ۱۴۰۲، سلام فرمانده ۳ با عنوان «فرمانده مهدی» توسط خواننده دو سرود قبلی یعنی ابوذر روحی آماده و همزمان با اعیاد شعبانیه رونمایی شد. نماهنگ این کار با صدای ابوذر روحی و همخوانی گروه سرود مرد میدان، با شعری از مرتضی باغبانی و سید مهدی بنی‌هاشمی و با موسیقی احسان جوادی، در مسجد مقدس جمکران تولید شده و امشب از رسانه ملی پخش شد.
1 صفحه
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار