۱- راهبرد زیر شاخص مشارکت در کاربر پسند بودن تارنما
در رابطه با نماگر قابلیت شخصی سازی، جستجوی پیشرفته و اجرای در کلیه مرورگرها و اجرا بر روی دستگاه های قابل حمل در سایت سازمان تبلیغات اسلامی رعایت شده است و بعنوان طراحی سایت بصورت Responsive معرفی گردید.
۲-راهبرد مشارکت در زیر شاخص شفافیت تارنما
در رابطه با نماگر ارتباط مستقیم مدیران در وب سایت و تاریخ های بروزرسانی و انتشار شناسنامه خدمات در منوی خدمات الکترونیک سایت سازمان تبلیغات اسلامی بطور کامل ارائه شده است.
۳-راهبرد مشارکت کیفیت خدمات تارنما
با توجه به اطلاع رسانی خدمات در منوهای خدمات الکترونیک و مشترکین بطور کامل و مجزا ارائه شده و سایت خبری مجزا نیز علاوه بر نمایش مهمترین اخبار در سایت اصلی وجود دارد.
۴-راهبرد مشارکت در دسترس پذیری تارنما
در سایت سازمان تبلیغات اسلامی، دستورالعمل بروزرسانی و استاندارد بودن نام دامنه و زمان بارگذاری رعایت گردیده است.
۵-راهبرد مشارکت در دسترس پذیری اطلاعات
در تارنمای سازمان تبلیغات اسلامی، سوالات متداول، پیوندها و وجود کانال اطلاع رسانی و در نهایت اخبار و مزایده ها و اطلاعیه های مهم وجود دارد.
۶-راهبرد مشارکت در دسترس پذیری اطلاعات
در این وب سایت بیانیه حریم خصوصی و سطح توافق خدمات در منوی خدمات فناوری نیز وجود دارد.
مراجعین محترم همواره می توانند دیدگاه خود را از طریق درگاه این اداره و یا سامانه رسیدگی به شکایات و یا به صورت حضوری در روزهای هر هفته به این سازمان انتقال دهید. همواره مشتاق دیدگاهها و نظرات شما هستیم
کلیه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی و ... را پیش از ابلاغ به مدت 2 هفته از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ اقدام می نماید.
این سازمان در رابطه با تهیه و تدوین لوایح و تعرفه های قانونی که نیازمند تصویب نمایندگان مجلس یا مراجع ذیصلاح می باشد، پیش از ارسال به مدت یک ماه از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ارسال آن اقدام می نماید.
شماره 02166403343 آماده دریافت پیشنهادات شما عزیزان می باشد.
محمد قمی
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
T
T