برای ثبت شکایات و امکان پیگیری توسط شما درج موارد ذیل ضروری می باشد:
1- مشخص نمودن فرد یا مجموعه طرف شکایت (متشاکی)
2- ارائه ی دلایل و مدارک مورد ادعا
3- شرح موضوع شکایت به صورت روشن و واضح
نکات قابل توجه :
1- شکایاتی که قائم به شخص و خارج از حیطه موضوعات کاری سازمان باشد، قابلیت رسیدگی نخواهد داشت.
2- مسئولیت قانونی اظهارات درج شده و اتهامات وارده برعهده شاکی خواهد بود.
3- درخواست های مرتبط با اشتغال و یا هرگونه مساعدت مالی قابلیت رسیدگی در این سامانه را ندارد.
T
T