راهبرد مشارکت دستگاه > تست:
راهبرد مشارکت دستگاه

۱- راهبرد زیر شاخص مشارکت در کاربر پسند بودن تارنما
در رابطه با نماگر قابلیت شخصی سازی، جستجوی پیشرفته و اجرای در کلیه مرورگرها و اجرا بر روی دستگاه های قابل حمل در سایت سازمان تبلیغات اسلامی  رعایت شده است و بعنوان طراحی سایت بصورت Responsive معرفی گردید.
۲-راهبرد مشارکت در زیر شاخص شفافیت تارنما
در رابطه با نماگر ارتباط مستقیم مدیران در وب سایت و تاریخ های بروزرسانی و انتشار شناسنامه خدمات در منوی خدمات الکترونیک سایت سازمان تبلیغات اسلامی بطور کامل ارائه شده است.
۳-راهبرد مشارکت کیفیت خدمات تارنما
با توجه به اطلاع رسانی خدمات در منوهای خدمات الکترونیک و مشترکین بطور کامل و مجزا ارائه شده و سایت خبری مجزا نیز علاوه بر نمایش مهمترین اخبار در سایت اصلی وجود دارد.
۴-راهبرد مشارکت در دسترس پذیری تارنما
در سایت سازمان تبلیغات اسلامی، دستورالعمل بروزرسانی و استاندارد بودن نام دامنه و زمان بارگذاری رعایت گردیده است.
۵-راهبرد مشارکت در دسترس پذیری اطلاعات
در تارنمای سازمان تبلیغات اسلامی، سوالات متداول، پیوندها و وجود کانال اطلاع رسانی و در نهایت اخبار و مزایده ها و اطلاعیه های مهم وجود دارد.
۶-راهبرد مشارکت در دسترس پذیری اطلاعات
در این وب سایت بیانیه حریم خصوصی و سطح توافق خدمات در منوی خدمات فناوری نیز وجود دارد.
مراجعین محترم همواره می توانند دیدگاه خود را از طریق درگاه این اداره و یا سامانه رسیدگی به شکایات و یا به صورت حضوری در روزهای هر هفته به این سازمان انتقال دهید. همواره مشتاق دیدگاهها و نظرات شما هستیم  

کلیه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه ­ها، آیین نامه­ ها، دستورالعمل­ ها و ضوابط اجرایی و ... را پیش از ابلاغ به مدت 2 هفته از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ اقدام می نماید.

این سازمان در رابطه با تهیه و تدوین لوایح و تعرفه­ های قانونی که نیازمند تصویب نمایندگان مجلس یا مراجع ذیصلاح می باشد، پیش از ارسال به مدت یک ماه از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ارسال آن اقدام می نماید.

شماره 02166403343 آماده دریافت پیشنهادات شما عزیزان می باشد.