کد خبر: ۱۰۰۲۷
مسئول تشکل‌های مذهبی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

همایش استانی فعالان عرصه هیئت برگزار خواهد شد

مسئول تشکل‌های مذهبی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: امسال مراسم شهادت حضرت مسلم و جشن عید غدیر به صورت متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، نشست هم اندیشی فعالان عرصه هیئت، شامگاه شنبه با حضور مدیران هیئات مذهبی و سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی برگزار شد.

حجت الاسلام فراهانی در این نشست اظهار داشت: اولین مصوبه این نشست برگزاری مراسم شهادت حضرت مسلم (ع) بود که در تاریخ ۶ تیر، به صورت متفاوت نسبت به سال‌های گذشته و با تجمع هیئات، مداحان و عزاداران در مسجد سید‌های اراک برگزار خواهد شد.

وی در رابطه با دومین مصوبه این نشست افزود: امسال به مناسبت فرا رسیدن دهه ولایت و عید سعید غدیر، قرار شد با تلاش هیئت‌های مذهبی و مواکب فعال اراک، چند شب مراسم جشن و پذیرایی و برپایی غرفه‌های فرهنگی در مصلای بیت المقدس برگزار شود.

مسئول تشکل‌های مذهبی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در پایان خبر داد: برگزاری همایش استانی فعالان عرصه هیئت در تاریخ بیست و چهارم تیر برگزار خواهد شد.

در پایان این نشست نیز مشکلات و انتظارات هیئات مذهبی اراک برای ماه محرم، از زبان مسئولین هیئات با سرپرست کل اداره تبلیغات اسلامی مطرح شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار