کد خبر: ۱۰۱۴۳
سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه تبلیغی به مناسبت هفته تبلیغ

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و هفته تبلیغ بیش از ۱۰۰ برنامه تبلیغی در استان مرکزی برگزار می‌شود.
۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت الاسلام جواد فراهانی صبح یکشنبه، در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح برنامه‌های اداره کل تبلیغات پرداخت و گفت: قرار است با همکاری ادارت شهرستان ها، بیش از ۱۰۰ برنامه تبلیغی در استان مرکزی برگزار شود.
حجت الاسلام فراهانی با تبریک اعیاد پیش رو اظهار داشت: رویکرد سازمان تبلیغات با آمدن جناب حجت الاسلام قمی طرح تحولی بوده است که در دوره قبلی توسط جناب آقای دکتر عباسی این پیگیری شد و ما نیز با آغاز کار خود تلاش کردیم سیر تحولی گذشته را با سرعت بیشتری جلو ببریم.
وی با اشاره به برنامه‌های سازمان در دوره جدید، افزود: یکی از اقدامات در حوزه محتوایی، استفاده بانوان و ظرفیت آن‌ها برای پیشبرد اهداف است که مغفول مانده و از آنجا که مقام معظم رهبری جهاد تبیین را برای همه افراد یک موضوع مهم و اساسی در نظر گرفتند باید تلاش شود تا از پرچمداران جهاد تبیین در مسیر جهاد تبیین استفاده کنیم که یکی از آن‌ها بانوان هستند.
سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه بیان کرد: موضوع مهم دیگر نوجوانان هستند که تا به حال در حوزه آن‌ها ضعف داشتیم، اما امسال با تاسیس قرارگاه بنیاد نوجوان تلاش داریم در این زمینه فعالیت بیشتری کنیم. چند رویداد مهم با محوریت نوجوانان در تابستان خواهیم داشت که یکی از آن‌ها رویداد «نوآوینی ها» برای نوجوانان پسر خواهد بود و از طرفی رویداد «دختران حاج قاسم» که یک پدیده بسیار اثرگذار بود و اجرا شد، در این دوره نیز پیگیری خواهد شد.
حجت الاسلام فراهانی با ذکر اهمیت جایگاه رسانه در اداره کل تبلیغات گفت: رسانه به عنوان یکی از اولویت‌های اداره تبلیغات قرار دارد و در نظر داریم امسال بیش از ۵۰ درصد برنامه‌ها را به سوی رسانه‌ها سوق دهیم. ایجاد مرکز رسانه‌ای سپهر در سازمان و همچنین افتتاح ساختمان ماهور (مجتمع اصحاب هنر و رسانه)، از جمله اقداماتی است تا بتوان گروه‌های مردمی در آنجا مستقر شوند و با یک هم‌افزایی زمینه آموزش‌های عمومی و تخصصی برای دغدغه‌مندان و کنشگران رسانه فراهم شود.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار