کد خبر: ۱۰۱۶۲
سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

استفاده از ادبیات نرم و دلسوزانه لازمه اصلی در زمینه عفاف و حجاب

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: استفاده از ادبیات نرم و دلسوزانه در زمینه عفاف و حجاب لازمه اساسی است.
۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت الاسلام جواد فراهانی با اشاره فعالیت در حوزه عفاف و حجاب، گفت: سیاست اجرایی ما در بحث عفاف و حجاب باید توام با مهربانی باشد. زبان و ادبیات نرم و دلسوزانه بسیار کاربردی بوده و در زمینه عفاف حجاب لازمه اصلی است.

حجت الاسلام فراهانی با اشاره به اینکه مهمترین موضوع در بحث عفاف و حجاب، شناخت میدان جنگ است. نقش مسئولین، نخبگان، مردم و سایر اقشار کجای این موضوع قرار دارد گفت : جنگ رسانه‌ای مسئله حجاب را مرتبط با ضعف دینداری مردم تحلیل می‌کند اما چنین دیدگاهی صحت ندارد و بر اساس آمارهای رسمی کمتر از ۱۰ درصد جامعه ما به سوی کشف حجاب رفته‌اند..

وی افزود: امسال با پیگیری‌های بعمل آمده، به صورت ویژه شبکه نهضت تبلیغ بانوان و شبکه اندیشه ورز بانوان قرآنی استان را فعال کردیم و طی جلسات متعددی که داشتیم بحث عفاف و حجاب در دستور کار قرار گرفت.

حجت الاسلام فراهانی با اشاره به وجود دو خلا در بحث عفاف و حجاب تاکید کرد: عفاف و حجاب از طرفی با پند و تذکر و از طرف دیگر با بند و دستگیر کردن حل نمی‌شود. این مسئله نیازمند یک تدبیر اجتماعی است و جامعه و باید این مسئله را تدبیر کند. اولین شرط تدبیر گفتگوی میان مردم است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار