کد خبر: ۱۰۱۶۶

تشریح ساختار جدید سازمان تبلیغات توسط معاون فرهنگی این مجموعه

حجت الاسلام رضا عزت زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات در نشست با کارکنان تبلیغات اسلامی استان تهران ساختار جدید این سازمان و وظایف را تشریح کرد.
۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸

تشریح ساختار جدید سازمان تبلیغات توسط معاون فرهنگی این مجموعه

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام «رضا عزت‌زمانی» معاون فرهنگی سازمان تبلیغات در نشست هم اندیشی با مدیران و کارشناسان فرهنگی ادارات شهر و شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: هر زمانی دقیق‌تر و با شرایط تهران، تهران را آزمودیم، به ما اثبات شد که تهران با فاصله در صدر و از دیگر استان‌ها پیشرو‌تر بود. پس لازم بود که برای تشریح شرایط جدید سازمان و ساختار نو خدمت شما عزیزان برسیم.

وی ادامه داد: تصورات ما باید منطبق با شرایط تهران باشد و اقتضائات تهران را باید لحاظ کنیم. ما باید بدانیم و بتوانیم که شرایط تهران متفاوت با دیگر استان‌ها است و رفتار ما نیز باید با تهران متفاوت‌تر از بقیه باشد. شهر تهران و شهرستان‌های این استان نیاز به حکمرانی متفاوت‌تری نسبت به دیگر شهرستان‌ها دارد.

عزت‌زمانی در ادامه به شکل کلاسیک به تعریف ساختار و سیستم مبنایی جدید سازمان تبلیغات اسلامی که با محوریت فرهنگی اجتماعی تدوین شده است پرداخت و تشریح کرد: ما در بخش اول سیستم جدید باید با تبلیغ نوین کار کنیم؛ که این تبلیغ هنر، رسانه، فضای مجازی، کتاب و متعلقات و انشعابات این موارد را در بر می‌گیرد.

وی افزود: بخش دیگر این سیستم جدید به تبلیغ اصیل مرتبط است. همان تبلیغی که در شهرستان‌ها و مناطق کم برخوردار به تبلیغ دینی شناخته می‌شود. این بخش‌ها هر کدام به طور طبیعی شاخه‌های متفاوتی دارند و فعالیت در این بخش‌ها لازم است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با ورود به جزئیات در ساختار سازمان تبلیغات و تشریح تک تک موارد و شرح وظایف ادارات و مجموعه‌های تحت نظر این نهاد، باز تعریف ساختار سازمانی و وظایف جدید را تعریف کرد.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار