به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام «رضا عزتزمانی» معاون فرهنگی سازمان تبلیغات در نشست هم اندیشی با مدیران و کارشناسان فرهنگی ادارات شهر و شهرستانهای استان تهران اظهار داشت: هر زمانی دقیقتر و با شرایط تهران، تهران را آزمودیم، به ما اثبات شد که تهران با فاصله در صدر و از دیگر استانها پیشروتر بود. پس لازم بود که برای تشریح شرایط جدید سازمان و ساختار نو خدمت شما عزیزان برسیم.
وی ادامه داد: تصورات ما باید منطبق با شرایط تهران باشد و اقتضائات تهران را باید لحاظ کنیم. ما باید بدانیم و بتوانیم که شرایط تهران متفاوت با دیگر استانها است و رفتار ما نیز باید با تهران متفاوتتر از بقیه باشد. شهر تهران و شهرستانهای این استان نیاز به حکمرانی متفاوتتری نسبت به دیگر شهرستانها دارد.
عزتزمانی در ادامه به شکل کلاسیک به تعریف ساختار و سیستم مبنایی جدید سازمان تبلیغات اسلامی که با محوریت فرهنگی اجتماعی تدوین شده است پرداخت و تشریح کرد: ما در بخش اول سیستم جدید باید با تبلیغ نوین کار کنیم؛ که این تبلیغ هنر، رسانه، فضای مجازی، کتاب و متعلقات و انشعابات این موارد را در بر میگیرد.
وی افزود: بخش دیگر این سیستم جدید به تبلیغ اصیل مرتبط است. همان تبلیغی که در شهرستانها و مناطق کم برخوردار به تبلیغ دینی شناخته میشود. این بخشها هر کدام به طور طبیعی شاخههای متفاوتی دارند و فعالیت در این بخشها لازم است.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با ورود به جزئیات در ساختار سازمان تبلیغات و تشریح تک تک موارد و شرح وظایف ادارات و مجموعههای تحت نظر این نهاد، باز تعریف ساختار سازمانی و وظایف جدید را تعریف کرد.