کد خبر: ۱۰۲۰۰
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

هویت زن مسلمان برگ برنده انقلاب اسلامی

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در سفر به استان مرکزی و دیدار با فعالان فرهنگی بانوان  با اشاره به اهمیت جایگاه بانوان، گفت: هویت زن مسلمان برگ برنده انقلاب اسلامی است
۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت الاسلام عزت زمانی روز چهارشنبه 7 تیرماه ۱۴۰۲در دیدار با جمعی از بانوان فعال فرهنگی و مسئولین هیئات مذهبی بانوان، اظهار کرد: هویت زن مسلمان برگ برنده انقلاب اسلامی است و حضور در جمع بانوان حس رشد و تعالی و حرکت موثر در جریان انقلاب را زنده می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه بانوان در فضای فرهنگی کشور، تاکید کرد: اینکه امام خمینی(ره) فرمودند: زنان رهبران نهضتند، بسیار حکیمانه بود و اثرات آن در انقلاب اسلامی دیده شده است. مقام معظم رهبری نیز فرمودند به برکت انقلاب اسلامی زنانی ظهور کردند که توصیف آنها و اقداماتشان مشکل است. هویت زن مسلمان برگ برنده انقلاب اسلامی است و حضور در جمع بانوان حس رشد و تعالی و حرکت موثر در جریان انقلاب را زنده می‌کند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: تلاش می‌کنیم فعالیت فضای بانوان را ببینیم و امیدواریم تصویری از حضور بانوان در جامعه و نقش آفرینی آنها ارائه شود. باید مدل حضور زنان در این استان ساخته شود و مدل‌های میدانی با قالب‌ها و روش‌های خاص خود در نظر گرفته شود. مخاطب این جمع همه یک میلیون زن این استان هستند و ساختن یک تصویر جامع از زن توانمند حاضر در میدان فرهنگی، نیازمند مباحثات جدی است و سازمان تبلیغات مقدمات آن را باید فراهم کند.

حجت الاسلام عزت زمانی تاکید کرد: باید به یک مدل دقیق رسید تا بتوان زنان را هدایت و راهبری کرد. تعریف  و ارائه الگو و روش برای فعالیت اقتصادی زنان ضروری است. باید دید در استان مرکزی مدل کدام جواب می‌دهد و قابل اجراست؟ شما می‌توانید برنامه و مدل ارائه دهید و ما را نیز در زمینه سیاست گذاری راهنمایی کنید.

وی در پایان اظهار کرد: تاکید ما بر ایجاد نظامات و اتصالات درونی بانوان است تا بتوان با یک هم افزایی جریان فعالیت فرهنگی بانوان را هموار کرد و در حوزه جهاد تبیین و تولید محتوا فعالیت نمود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار