طی مراسمِی با حضور حجت‌الاسلام روح الله حریزاوی

مدیر کل تبلیغات اسلامی جدید سیستان و بلوچستان معرفی شد

در مراسمی با حضور قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی و طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس این سازمان، مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان معرفی شد.
۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، ظهر دوشنبه، مراسم تکریم و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان وبلوچستان با حضور قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، معاون امور استان‌های تبلیغات اسلامی، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری، مدیران تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها و خانواده معظم شهدای تبلیغ برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین روح الله حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در این مراسم گفت: اصل جهاد تبیین به عنوان یک فریضه قرآنی مشهود است چرا که پروردگار قرآن را بر پیامبر نازل کرد که بر مردم تبیین کند پس وظیفه ما تبیین است.

 وي با بیان این که سازمان تبلیغات اسلامی مکلف به سازماندهی تبلیغ و تبیین است، افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی دو سازمان برای حفظ و حراست و پیشبرد اهداف انقلاب توسط امام تاسیس شد که سازمان تبلیغات اسلامی یکی از آن‌ها بود.

وی با بیان اینکه عقلانیت انقلابی و ایمان همراه با صبر، راه برون رفت از شرایط کنونی کشور است، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های کشور بدون شک حضورعلما و روحانیون بوده و امروزه نفوذ کلام علمای گرامی در این کشور علیرغم این همه تبلیغات و سیاه نمایی‌ها عیان است.

قائم مقام سازمان تبليغات اسلامي تصریح کرد: برای حفظ دین موظف هستیم به مردم سازی برای تبلیغ دین تا این مسیر با جدیت دنبال شود.

سازمان تبلیغات اسلامی عهد بسته که خانه مردم باشد

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان نيز در اين مراسم گفت: بنا است جان خود را در مسیر تبیین اسلام ناب تقدیم و در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان همچون گذشته با صلابت ایستادگی کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی جهانشاهی كه پيش از اين معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بوده، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی عهد بسته که خانه مردم باشد از این حیث دست یاری به سمت همه شما که در عرصه فرهنگی کار می‌کنید دراز کرده تا در توسعه و آبادانی استان بیش از پیش گام برداریم.


حجت‌الاسلام منصور باقربيك تبريزی كه پيش از اين مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بود، در این مراسم با بیان اینکه افتخارم این است که مردم این خطه بنده را بومی استان تلقی می‌کردند، گفت: صمیمانه و عاجزانه از کسانی که با آن‌ها در طول خدمت در ارتباط بودم به خصوص روحانیون، ذاکرین، هیئتی‌ها و تمام مردم عزیزی طلب حلالیت می‌کنم. وی بیان کرد: از دهه ۸۷ در این خطه خونگرم، ولایی و مهماندوست در حال ارائه خدمت به مردم هستم و در تمام ابن سال‌ها خود را از بدنه این مردم دانسته چرا که معتقد هستم سیستان وبلوچستان خط مقدم است.

باقربیک تبریزی ادامه داد: مردم این استان در تمامی صحنه‌ها نشان دادند پای انقلاب و نظام ثابت قدم هستند، تمام تلاش ما در این مدت گام برداشتن به سوی تعامل و ارتباط با تمامی اقشار استان بوده است.

وي تاکید کرد: هیئتی‌ها، ذاکرین و افراد بلوچ که در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های استان هستند همه جزو سرمایه‌های نظام و انقلاب بوده و فدایی‌های رهبر معظم انقلاب هستند باید این سرمایه‌ها حفظ، تقویت و حمایت شوند.

علما و روحانیون پرچمدار جهاد تبیین هستند

معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان در این مراسم با اشاره به فعالیت‌های حجت الاسلام و المسلمین باقربیک تبریزی در استان، گفت: نگاه وی در مدت فعالیتشان در راستای تقویت وحدت و انسجام و همدلی بود، امید که هر کجا خدمت می‌کنید عاقبت بخیر باشید.

رضا شریفی افزود: شما علما و روحانیون پرچمدار جهاد تبیین هستید، مردم استان سیستان و بلوچستان سال‌های زیادی در کنار یکدیگر زندگی کرده اند که این نمایانگر وحدت بی‌نظیر آن‌ها است و نشان می‌دهد که باید هر چه بیشتر و بهتر به این مردم خدمت کرد.

وي با بیان اینکه خوشبختانه اقدامات خوبی در استان در جهت توسعه و پیشرفت منطقه ایجاد شده است، افزود: یکی از چرایی آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر این است که پیشرفت نظام جمهوری اسلامی در همه حوزه‌ها چشمگیر بود و دشمن نمی‌خواست این پیشرفت‌ها اتفاق بیافتد در اوج تحریم در مباحث مختلف پیشرفت کردیم که این نشان از توانمندی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

شریفی بیان کرد: مردم سیستان و بلوچستان به همگان نشان دادند که مردمانی بابصیرت و موقعیت شناس هستند و این را در عمل ثابت کردند، اما حالا نوبت ماست که بهترین خدمات را به این مردم ارائه دهیم. وی گفت: باید بیش از هر زمان دیگری در کنارهم، همدل، همزبان صرف نظر از اختلاف سلیقه‌ها در راستای رشد و تعالی منطقه اقدام کنید.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری استان با اشاره به حوادث اخیر که در استان اتفاق افتاد اذعان کرد: با هوشیاری و بصیرت مردم، نخبگان، ریش سفیدان و معتمدین استان نقشه دشمنان بار دیگر خنثی شد.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی، ادراکی شناختی و هیبریتی که همه این‌ها در یک بسته علیه جمهوری اسلامی ایران طراحی شد بود، گفت: دشمنان با توجه به تعصب‌های قومی و مذهبی در حوادث اخیر در راستای تجزیه ایران برنامه‌ریزی کرده بودند.

شریفی با اشاره به فعالیت اتاق فکر دشمنان بیان کرد: حجم فعالیت آن‌ها بیشتر از کار‌های صورت گرفته است و در زمینه مهندسی معکوس نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند، یعنی دشمنان می‌خواهند ارکان اقتدار و قدرت نظام را به نقاط ضعف تبدیل کنند.
در پايان این مراسم با دريافت لوح تقدير از زحمات حجت‌الاسلام منصور باقربیک تبریزی مدیر کل سابق تجلیل و تکریم و حكم انتصاب حجت‌الاسلام مصطفی جهانشاهی به عنوان مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان به وي تقديم شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی جدید سیستان و بلوچستان معرفی شد


ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار