کد خبر: ۱۰۲۵۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین:

بهترین مسیر برای جهاد تبیین شبکه سازی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه بهترین مسیر برای جهاد تبیین شبکه سازی است، گفت: روشنگری راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است.
۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین: حجت‌الاسلام یوسف پورآرین ظهر دوشنبه در آئین اختتامیه همایش دو روزه رویداد تشکیلاتی  دختران حاج قاسم اظهارداشت: این رویداد برای مجموعه تبلیغات اسلامی بسیار جدی و مهم بوده است و انتظار ما اثرگذاری این رویداد و خروجی مؤثر از آن است.

وی افزود: نظام و انقلاب نیاز به کار جدی دارد و جهاد تبیین نیز یک فریضه واجب است که از سوی ولی فقیه مطرح شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان اینکه بهترین مسیر برای جهاد تبیین شبکه سازی است، بیان کرد: امروز حضور در جبهه جهاد تبیین یک فریضه است و روشنگری بهترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

وی ادامه داد: امروز دشمن با صدها عناصر و رسانه‌های خود به دنبال منصرف کردن ذهن مردم از نظام و انقلاب و در نتیجه ایجاد یاس در میان مردم است.

حجت‌الاسلام پورآرین تصریح کرد: در شرایطی که دشمن به دنبال کتمان حقایق جمهوری است نقطه مقابل این حربه دشمن بیان دستاوردها و توانمندی‌های انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به معنای ندیدن مشکلات و انتقادات نیست اما بیان مشکلات نباید به سیاه نمایی و ناامید سازی جامعه منتهی شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین اضافه کرد: دشمن به دنبال محاصره تبلیغاتی کشور ما است و در این بین هر عمل منفی توسط دشمن بزرگنمایی شده و مانع دیدن واقعیات می‌شود.

وی بیان کرد: امروز باید به دنبال شبکه سازی در حوزه جهاد تبیین برای ورود نسل نوجوان به این عرصه و با هدف بیان حقیقت و کنشگری و اثرگذاری در فضای مجازی و حقیقی باشیم.

حجت‌الاسلام پورآرین در پایان یادآور شد: دانش آموزان دختر و نوجوان سفیران بیان حقیقت واقعیت‌های انقلاب هستند و باید اهمیت این نقش خود را بدانند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار