کد خبر: ۱۰۲۶۷
حسین حقیقی:

برای امیدافزایی خانواده ایرانی می‌خوانم

حسین حقیقی که در آشفته بازار موسیقی در آثارش به موضوع «خانواده» و «امیدافزایی» توجه زیادی دارد، به عنوان یکی از چهره‌های برتر عرصه تبلیغ معرفی شد.
۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶

موسیقی به سبک ایرانی و دینیبه گزارش روابط‌ عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حسین حقیقی، معتقد است که مردم و در دل آن خانواده‌ها، پرچمدار نهضت ایران هستند و به همین دلیل است که تولید آثارش را معطوف به خانواده و حال خوب مخاطبانش کرده‌است.

این خواننده جوان می‌گوید: من درصدد ایجاد روزنه امید در مخاطبم هستم، اما با فرمی جذاب که نزدیک به دنیای موسیقی امروز باشد و با زیست و آموزه‌های ایرانی-اسلامی‌ام در تضاد نباشد. درواقع هرآنچه که می‌گویم را زیست می‌کنم و سعی دارم زندگی را براساس سبک ایرانی و دینی تنظیم کنم.

او می‌گوید: پرچم نهضت را باید به دست مردم داد؛ معتقدم که میزان امیدواری مردم از مسئولین بیشتر است. هرجایی که احساس کردیم کار نظام تمام شده، مردم پای کار آمدند و نشان دادند که توطئه‌های دشمن نقش برآب است. واقعاهمدلی و همبستگی مردم ایران در هیچ جای جهان دیده نشده و سابقه ندارد.

حقیقی خود را یکی از اعضای خانواده سازمان تبلیغات اسلامی هم می‌داند و می‌گوید: به واسطه فعالیتم در باشگاه فیلم سوره هم‌خانواده با سازمان تبلیغات اسلامی هستم و از نزدیک تغییرات شاخص این سازمان را لمس کرده‌ام؛ رخداد‌های مبارکی، چون «جشن فرشته‌ها»، «جشن مردمی محله»، «مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر» در جامعه ارزش زیادی دارند. البته سازمان تبلیغات اسلامی بیش از این‌ها ظرفیت و موقعیت دارد، اما به گمانم باید به سمت تربیت نیروی انسانی در حوزه‌های مختلف پیش برود و از موقعیتی که دارد بهتر و بیشتر استفاده کند.

حسین حقیقی از جمله خوانندگان پاپ کشورمان است که در روزگار شلخته موسیقی، محوریت آثارش را در دو موضوع «خانواده» و «امیدافزایی» تعریف کرده و سعی بر اشاعه سبک زندگی ایرانی-اسلامی دارد.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار