کد خبر: ۱۰۳۱۴
دبیر مهرواره محله همدل کشور؛

ثبت‌نام ۱۰ هزار نفر در پویش به عشق علی (ع)

دبیر مهرواره محله همدل کشور گفت: بیش از ۱۰ هزار نفر در پویش به عشق علی (ع) ثبت‌نام کردند.
۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶

به گزارش پایگاه خبری نهضت؛ حجت الاسلام مهرداد جعفری اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی چیزی که احساس می‌کند باید در جامعه بیشتر به آن بپردازد، مردمی‌سازی تبلیغ است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دشمن از طریق فضای مجازی دنبال ناامید کردن مردم است، ابراز کرد: امروز به واسطه مهرواره محله همدل به دنبال این هستیم که بتوانیم امید را در جامعه مستقر کنیم.

دبیر مهرواره محله همدل کشور با بیان اینکه امروز مردم ما بیشتر از هر زمان با خبر‌های منفی و ناامیدکننده و اخباری که دنبال خدشه‌دار کردن چهره نظام است، مواجه هستیم، تصریح کرد: در یک جامعه ولایی که همگرایی مردم وجود دارد باید تولید خبر‌های خوب کنیم؛ یعنی هم خبر خوب تولید کنیم و هم خبر خوب نشر دهیم.

وی مهمترین وظیفه مهرواره محله همدل را ایجاد امید در سطح جامعه خواند و گفت: سعی می‌کنیم کنشگرها، مساجد، هیئت‌های مذهبی و مردم را در سطح جامعه تشویق کنیم تا گره‌ای از مشکلات مردم باز کنند و مابه‌ازای آن تولید خبر شود.

جعفری عنوان کرد: تا کنون نزدیک به یک هزار کنشگر در مهرواره محله همدل در کل کشور ثبت کنش کردند و با این ظرفیت تلاش داریم تا خلأ‌های ایجاد شده در جامعه را برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه آخرین گام مهرواره محله همدل در عید غدیر برگزار می‌شود، بیان کرد: بیش از ۱۰ هزار نفر از کنشگران اعلام آمادگی کردند که در عید غدیر یک کار خوب انجام دهند و در این راستا پویش به عشق علی راه‌اندازی شده است.

دبیر مهرواره محله همدل کشور با اشاره به اینکه محله همدل راهبرد اصلی ما است، خاطرنشان کرد: تا پایان سال ۴۰۲ معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی روی این راهبرد می‌ایستد و تلاش می‌کند که این گفتمان همدلی را با توجه به ظرفیت‌ها در سطح جامعه نشر دهد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار