کد خبر: ۱۰۳۵۵

«هم عهد۲» برگزار می‌شود

مسئول امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری دوره سه روزه ویژه مبلغان دینی با عنوان هم عهد۲ خبر داد.
۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲

«هم عهد۲» برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت الاسلام «سجاد رنجبری» مسئول امور مبلغین تبلیغات اسلامی تهران در ارتباط با برگزاری دوره سه روزه «هم‌عهد ۲» اظهار داشت: دوره آموزش عملیاتی مبلغین و مبلغات میدانی و جریان‌ساز با عنوان هم‌عهد ۲ در شهر تهران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: اولین اعزام مبلغ در طرح نشر خوبی‌ها با عنوان «هم عهد ۱» در ماه مبارک رمضان اتفاق افتاد. دوره دوم نیز مخصوص مبلغین و مبلغات جریان‌ساز تهرانی است تا برای ماه محرم پیش‌رو آموزش‌های لازم را ببینند.

رنجبری افزود: دوره ذکر شده با ۷ عنوان و ۶ استاد برگزار خواهد شد.
سر فصل‌های این دوره:
۱-محور گفتمانی عملیات محرم با ارائه استاد جنتی
۲-ارائه مدل‌های عملیات میدانی با ارائه استاد وکیل پور
۳-ارتباط موثر و چهره به چهره با ارائه استاد صالح پرور
۴-بسته عملیاتی نشر خوبی‌ها با ارائه استاد صالح پرور
۵-تیپ شناسی شخصیتی با ارائه استاد حسینی‌اصل
۶-مردمی سازی تبلیغ با ارائه استاد استاد قدیری
۷-کارگاه رسانه و فضای مجازی با ارائه استاد طالبی

وی در ارتباط با مزایای این دوره برای مبلغین گفت: ۱-عضویت در شبکه میدانی و جریان ساز کشور ۲-پرداخت هدایای ویژه به منتخبین نشر خوبی‌ها ۳-آموزش و توان‌مند‌سازی جهت فعالیت‌های میدانی ۴-بسته عملیاتی و محتوایی در قالب کتاب کار ۵-پشتیبانی محتوایی و اجرایی در عملیات، مزایای این دوره خواهد بود.

مسئول امور مبلغین استان تهران در ارتباط با شرایط حضور در دوره تصریح کرد: ۱-حضور مستمر مبلغ در منطقه تبلیغی ۲-زمینه راه‌اندازی شبکه مردمی فعال در امر تبلیغ میدانی داشته باشد ۳-برخورداری از رسانه مجازی برای انعکاس فعالیت‌های مبلغ، شروط لازم برای امکان حضور در این دوره است.

وی در ارتباط با زمان و مکان برگزاری دوره گفت: این دوره از روز دوشنبه ۱۹ تیر ماه تا چهارشنبه ۲۱ تیر ماه از ساعت ۳۰/۱۴ شروع و ۰۰/۱۹ برگزار می‌شود. مکان برگزاری نیز در بلوار کشاورز -خیابان شهید کبکانیان-سالن اجتماعات مسجد موسی‌بن‌جعفر (ع) خواهد بود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار