کد خبر: ۱۰۶۵۲
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

اساس هیئت‌های مذهبی در محرم اهتمام به موضوع جهادتبیین باشد

حجت‌الاسلام رضا دیلمی هیئت‌های مذهبی را مرکز مهم تبیین مفاهیم و معارف اسلامی دانست و گفت: اساس هیئات مذهبی در محرم اهتمام به موضوع جهادتبیین باشد.
۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام رضا دیلمی در جمع عزاداران حسینی کارکنان تبلیغات اسلامی گلستان اظهار کرد: هیئت یک پیوند اجتماعی در گرد مکتب اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) می‌باشد و پیوستگی اجتماعی را ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که می‌فرمایند هیئت سرمایه و سنگر جهادتبیین است، خاطرنشان کرد: روضه‌ها خانگی و عبادت دانستن آن به نشر معارف اسلامی کمک می‌کند و در گام دوم اسلامی رهبر جوانان را میانه‌دار تحقق و تمدن نوین اسلامی می‌داند و به عنوان موتور پیشران معرفی می‌کند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: در هئیت سه عنصر مهم از جمله مداح، مردم و میان‌دار وجود دارد که میان دار نقش مهمی در اتصال مردمی دارد.

وی، هیئت‌های مذهبی را مرکز مهم تبیین مفاهیم و معارف اسلامی و پاسخ به سؤال‌های گوناگون جوانان درباره مسائل اصولی و سبک زندگی دانست و افزود: اساس هیئات مذهبی در محرم اهتمام به موضوع جهادتبیین باشد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ضمن تاکید بر لزوم بهره‌گیری مداحان و اهل‌منبر از نوآوری برای جذب جوانان به هیئات مذهبی گفت: ضرورت دارد که مداحان و اهل‌منبر با بهره‌گیری از مطالب مستند و متقن در ایام عزاداری ماه محرم زمینه آگاه سازی و بصیرت بخشی جوانان را فراهم کند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار