کد خبر: ۱۰۶۷۰
رئیس سازمان دارالقرآن کریم کشور:

هدف قیام امام حسین(ع) مبارزه با طاغوت بود

حجت‌الاسلام تقی‌زاده با بیان اینکه شعار انبیاء بندگی خدا و اجتناب از طاغوت می‌باشد، اضافه کرد: هدف قیام امام حسین(ع) مبارزه با طاغوت بود.
۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام علی تقی زاده در مراسم کرسی تلاوت و محکومیت اهانت به قرآن کریم در مسجد امام رضا(ع) گرگان ضمن تسلیت ایام محرم اظهار کرد: امام حسین‌(ع) در بالاترین سطح تجلی این آیه از قرآن کریم می‌باشد که با تمام وجود خود و عزیزانش را در راه تحقق دین فدا کردند.

رئیس سازمان دارالقران الکریم کشور با بیان اینکه شعار همه انبیاء بندگی خدا و اجتناب از طاغوت می‌باشد، اضافه کرد: هدف قیام امام حسین(ع) مبارزه با طاغوت بود.

وی ادامه داد: علاوه بر اینکه «قیام لله» یک حرکت سیاسی اجتماعی است که به اصلاح امور دنیوی مردم پرداخته و دارای بُعد معنوی و سلوکی عمیق بوده که این ویژگی در جای جای قیام امام حسین(ع) مشهود است.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده یادآور شد: موفقیت‌ها، پیشرفت‌ها و پیروزی‌های انقلاب اسلامی در عرصه نظامی، فرهنگی، علمی، سیاسی، اجتماعی و... همه با تاسی از احکام و احادیث رقم خورده است.

وی افزود: اهانت به ساحت نورانی قرآن کریم در کشور سوئد به منظور ایجاد اختلاف مذهبی بین پیروان ادیان توحیدی و انحراف افکار عمومی از شرایط در حال انفجار سرزمین‌های اشغالی است.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم کشور با تأکید بر اینکه اتحاد و همدلی مسلمانان است که دشمن را می ترساند، گفت: عزادار امام حسین(ع) باید دشمن دین و بشریت را بشناسد و با تمام توان در برابر او بایستد و امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمن اصلی دین و بشریت هستند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار