کد خبر: ۱۰۷۳۷
مدیرکل امور بانوان استانداری کرمان

پیام حضرت زینب (س) دینداری، حفظ حجاب اسلامی و عفت عمومی است

مدیرکل امور بانوان استانداری کرمان گفت: حضرت زینب (س) الگوی کامل ولایتمداری و یکی از با صلابت‌ترین و تاثیرگذارترین زنان تاریخ اسلام است.
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵

مریم السادات طباطبایی در نشست تخصصی ویژه فعالان عرصه نوجوان در اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی که با حضور مدیران مجموعه‌های فرهنگی برگزار شد، گفت: پیام حضرت زینب (س) دینداری، حفظ حجاب اسلامی و عفت عمومی است، و امروز باید اندیشه و تفکر حضرت زینب (س) را به دنیا معرفی کنیم.

وی بر نهادینه کردن اندیشه‌های حضرت زینب (س) در جامعه تاکید کرد و بیان داشت: شعار مومن عمل اوست که باید تا پای جان پای این ارزش‌ها ایستاد.

طباطبایی با اشاره به اینکه حرکت در جهت اندیشه‌های زینب (س) همان حرکت در جبهه ولایت فقیه است، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به پشتوانه ولایت فقیه، مکتب عاشورا و اندیشه حضرت زینب (س) در جهان ماندگار شده است.

وی با تاکید بر اینکه ما باید تبعیت از ولایت فقیه و درس ولایتمداری را از حضرت زینب کبری (س) یاد بگیریم، اظهار داشت: حضرت زینب (س) خطرپذیرترین، انقلابی‌ترین و دشمن شناس‌ترین زن تاریخ اسلام است.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استاداری کرمان وظیفه زنان جامعه امروز را دفاع از فرهنگ علوی، فاطمی و حجاب زینبی دانست و گفت: همه ما باید تابع ولایت فقیه باشیم و بدون تبعیت از ولایت فقیه نمی‌توانیم جامعه فاطمی و زینبی داشته باشیم.

وی حضرت زینب (س) را پیام‌رسان واقعه کربلا دانست و بیان داشت: مکتب شجاعت، استقامت و ولایتمداری حضرت زینب (س) باید الگوی زنان و دختران جامعه اسلامی ایران قرار بگیرد.

طباطبایی خواستار حفظ حجاب زینبی و تبیین اندیشه‌های آن حضرت در بین بانوان ولایی کشور شد و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با درس گرفتن از مکتب عاشورا در جهان ماندگار شد و امروز به برکت ولایت فقیه و فرهنگ عاشورا شاهد امنیت و آرامش در ایران اسلامی هستیم.

وی با بیان اینکه دشمن حجاب و عفت زنان ایرانی را هدف گرفته است افزود: عفت زن شرم الهی است و وقتی بانویی حیا دارد هر پوششی را ندارد، هر کلامی را بر زبان جاری نمی‌کند و هر ناشایستی را نمی‌بیند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار