کد خبر: ۱۰۷۴۰
با حضور در دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان

اعلان محکومیت و انزجار اهانت به ساحت قرآن کریم

حجت الاسلام قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ضمن حضور در دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان، همراه با سایر آحاد مردم با در دست داشتن قرآن از توهین به ساحت مقدس قرآن کریم توسط دشمنان اعلام انزجار کرد.
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸

به گزارش پایگاه خبری نهضت ، حجت الاسلام حسنی رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: حجت الاسلام قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ضمن حضور در دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان، همراه با سایر آحاد مردم با در دست داشتن قرآن از توهین به ساحت مقدس قرآن کریم توسط دشمنان اعلام انزجار کرد.

وی افزود؛ در دسته حسینیه اعظم امسال به درخواست علما و بزرگان شهر، شرکت کنندگان با در دست داشتن قرآن های خود حضور یافتند و از توهین به ساحت مقدس قرآن کریم اعلام برائت و انزجار کرده و این نوع حرکات و اقدامات را محکوم کردند.

شایان ذکر است؛ دسته حسینیه اعظم زنجان قدمتی بیش از یکصدسال دارد و همه ساله روز هشتم محرم که در زنجان به یوم العباس معروف است دسته عزاداری از محل مسجد این حسینیه تا امام زاده سید ابراهیم حرکت می‌کند، و این دسته دومین قربان گاه جهان اسلام پس از منا است که علاوه بر مردم زنجان از استان‌های مختلف و افراد عالی‌رتبه کشوری و لشکری در این دسته عزاداری می‌کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار