کد خبر: ۱۰۷۹۵
در اجلاسی ۳ روزه در مشهد مقدس

بيستمين نشست مدیران مدارس صدرا برگزار شد

بیستمین اجلاس سراسری مدیران مدارس صدرا در مشهد برگزار شد. در این اجلاس سه روزه مدیران مدارس به تبادل نظر و مشورت در مسائل آموزشی و پرورشی پرداختند.
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵

نشست مدیران مدارس صدرا برگزار شدبه گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، بیستمین اجلاس سراسری مدیران مدارس صدرا از تاریخ ۱۱ تا ۱۳ مرداد ماه در مجتمع اقامتی فرهنگی آفتاب ولایت مشهد برگزار شد.

حجت‌الاسلام عزت‌زمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات مهمان ویژه این برنامه بود.

در این اجلاس سه روزه مدیران مدارس به تبادل نظر و مشورت در مسائل آموزشی و پرورشی پرداختند.

از مهم‌ترین بخش‌های این اجلاس ارائه فعالیت‌ها و ابتکارات مدارس در کانون‌های اوقات فراغت مدارس و کارگاه بوم ایده پردازی تحول آموزشی بود.

۴۲ مدرسه کانون‌های فعال تابستانی داشتند و در این اجلاس شش کانون برتر گزارش فعالیت‌های خود را ارائه دادند؛ هم چنین در کارگاه‌های چهارگانه مسائل آموزشی، پرورشی و اجرایی و اداری مدارس بررسی شد.

در روز دوم اجلاس، کارگاه ویژه بوم ایده پردازی با موضوع «تحول آموزشی» برگزار شد.

در این کارگاه، مدیران در گروه‌های چند نفره، ایده‌های خلاقانه خود را در راستای تحول آموزشی، با يكديگر در ميان گذاشتند. مجموعه این ایده‌ها و طرح‌ها، در کتابچه‌ای تدوین و تقدیم مدیران محترم و دیگر مجموعه‌ها خواهد شد.

از میان این طرح‌ها، سه طرح برتر شناخته شد و در جلسه اختتامیه اين طرح‌ها به حاضران ارائه شد.

دیگر میهمانان  این اجلاس حجت الاسلام واسطحی استاد حوزه و دانشگاه، مهندس جعفرآبادی دبیر کمیته معارف شورای عالی آموزش و پرورش، و دکتر راحمی مدیر مدرسه فائرون تهران بودند.

اجلاس بیستم مدیران در روز جمعه ۱۳ مرداد با برگزاری مراسم اختتامیه و تقدیر از مدارس برتر صدرا به پایان رسید.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار