کد خبر: ۱۰۸۶۲

برگزاری رویداد استانی نوآوین در استان مرکزی

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری رویداد استانی نوآوین در استان مرکزی با شرکت دانش آموزان دبیرستانی استان مرکزی خبر داد.
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت الاسلام جواد فراهانی، سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به برگزاری رویداد استانی نوآوین اظهار کرد: رویداد نوآوین با حضور ۱۳۰ نفر دانش آموزان منتخب از شهر‌های اراک، محلات، خمین، مالیجرد، تفرش در دانشگاه صنعتی اراک برگزار شد.

وی افزود: برای تأثیرگذاشتن در اعمال افراد باید با استفاده از ظرفیت‌های مختلف در افکار آن‌ها تأثیر گذاشت. باید به اردو نگاه ماجرا محور وجود داشته باشد، اما متأسفانه در کشور ما نگاه به اردو نگاه اردوگاهی است.

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه دشمن در گذشته دین را هدف قرار داده بود، اظهار داشت: امروز هدف اصلی دشمن انسانیت است که این هدف را با گسترش گرایش‌هایی از جمله همجنس‌گرایی در میان نوجوانان دنبال می‌کند.

حجت الاسلام فراهانی با بیان اینکه اهداف چندگانه‌ای در برگزاری رویداد نوآوین از پیش تعیین شده بود، اضافه کرد: در این رویداد علاوه بر آموزش نوجوانان در راستای کنشگری و تاثیرگذاری، به بازدید‌هایی از کارخانه ماشین سازی، آذرآب، واگن پارس، پروژه سه راه خمین و بلک باکس پارک شهر پرداخته شد که در کنار تربیت نوجوان کنشگر، از روایت نوجوان ایرانی در تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی بهره ببریم.

وی خاطر نشان کرد: تأکید ما بر این است که در این رویداد از ظرفیت‌های استانی و تشکل‌های مردم نهاد بهره‌مند شویم و با ارگان‌های مرتبط با حوزه نوجوانان همکاری لازم را انجام دهیم.

علی اسماعیل زاده با بیان اینکه اهداف چندگانه‌ای در برگزاری رویداد نوآوین از پیش تعیین شده بود، اضافه کرد: در این رویداد علاوه بر آموزش نوجوانان در راستای کنشگری و تاثیرگذاری، به بازدید‌هایی از کارخانه ماشین سازی، آذرآب، واگن پارس پردازد که در کنار تربیت نوجوان کنشگر، از روایت نوجوان ایرانی در تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی بهره ببریم. وی خاطر نشان کرد: تأکید ما بر این است که در این رویداد از ظرفیت‌های استانی و تشکل‌های مردم نهاد بهره‌مند شویم و با ارگان‌های مرتبط با حوزه نوجوانان همکاری لازم را انجام دهیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار