کد خبر: ۱۰۸۷۱
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس:

مربيان قرآنی معارف و آموزه‌های قرآن را برای نسل جوان تبيين کنند

حجت‌الاسلام احمدرضا کریمی گفت: مربيان و مدرسان قرآنی علاوه بر آموزش قرائت قرآن، معارف و آموزه‌های آن را برای نسل جوان تبيين کنند.
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام احمدرضا کریمی در جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: شبکه‌سازی، توسعه کنشگرهای مردمی و جهادتبیین در دستور کار هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی می باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس با بيان اينکه بايد نسل جوان را با قرآن آشنا کنيم، تصریح کرد: مربيان و مدرسان قرآنی علاوه بر آموزش قرائت اين کتاب آسمانی، معارف و آموزه‌های آن را برای نسل جوان تبيين کنند.

وی با اشاره به گسترش فرهنگ قرآنی در میان جامعه بانوان، تصریح کرد: امیدواریم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های هیئت‌های اندیشه‌ورز بانوان قرآنی بتوانیم فرهنگ قرآنی را میان جامعه بانوان و آحاد مردم گسترش دهیم تا در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی و توسعه فرهنگ قرآنی گام‌های مؤثری برداریم.

حجت‌الاسلام کریمی با بیان‌ اینکه تربیت قرآنی در تعالی جامعه اثرگذر است، افزود: اگر دختران ما و در حقیقت مادران فردا در جامعه به درستی تربیت شوند، جامعه اسلامی کمتر دچار آسیب و صدمه خواهد شد و برکات این تربیت صحیح مشکلات جامعه را برطرف خواهد کرد.

وی گفت: یکی از اهداف ما در خصوص حفظ ظرفیت جلسات خانگی، برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی است و در این راستا باید مسئولان این جلسات را گرد هم آوریم و جلسات آموزشی تحت عنوان شناخت و رفع آسیب‌های خانواده برگزار کنیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار