کد خبر: ۱۰۸۹۵

استیصال و سردرگمی دشمن بار دیگر در حادثه حرم شاهچراغ نمایان شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل با محکومیت حمله تروریستی به زائران حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) این حادثه تاسف بار را نشان از استیصال و سردرگمی دشمن عنوان کرد.
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در مصاحبه‌ای با تسلیت شهادت شهید حادثه تروریستی حرم شاهچراغ و آرزوی سلامتی برای مصدومان این حادثه، این اقدام ددمنشانه را محکوم و خواستار اجرای عاجل قانون مجازت برای عاملین، آمرین و پشتیبانان این حمله تروریستی شد.

وی این اقدام تروریستی و جنایتکارانه را ناشی از افکار پلید ناایمن سازی مکان‌های مقدس عنوان کرد و گفت: بار دیگر در حریم امن سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت بارگاه منور حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز، شاهد اقدام تروریستی و جنایتکارانه دشمنان نظام اسلامی هستیم که دل هر انسان مسلمان و آزاده را مکدر ساخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: مجموعه تبلیغی و فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ضمن محکومیت این اقدام مذبوحانه و طلب شفای عاجل برای مجروحین، به روح خادم شهید عروج‌یافته درود می‌فرستد و برخورد قاطعانه مسئولان ذیربط با مسببین این اقدام غیرانسانی را از مسئولان مربوطه انتظار دارد.

وی افزود: جامعه تبلیغی استان اردبیل با ابراز تأسف از این حادثه ناگوار و اعلام انزجار و محکومیت شدید عاملان این جنایت، شهادت هموطن عزیزمان را محضر حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و خانواده عزیز این شهید تسلیت می‌گوید.

حجت الاسلام جعفرزاده خاطر نشان کرد: قطعا انتقام عاجل از آمران و عاملان این حادثه تروریستی خواسته به حق مردم شریف ایران و خانواده داغدیده است که عزیز خود را از دست داده و خون پاکش به ناحق بر زمین ریخته شده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار