کد خبر: ۱۰۹۰۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

خبرگزاری مهر امید را تزریق می‌کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با حضور در خبرگزاری مهر استان گفت: خبرگزاری مهر امید را تزریق می‌کند
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

خبرگزاری مهر امید را تزریق می کند

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی ، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار به همراه حجت الاسلام علی اکبر درخشنده معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران از دفتر خبرگزاری مهر در ساری بازدید کرد و در این دیدار با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات خبرنگاران این رسانه با بیان اینکه عرصه خبرنگاری و تولید و تهیه خبر عرصه بسیار مهمی بوده و هست، اهمیت آن را در شرایط حاضر دوچندان برشمرد.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگار باید با بیانیه گام دوم انقلاب و با راهبردهای اصلی انقلاب اسلامی نسبت بگیرد و وظیفه‌ای که مقام معظم رهبری بر عهده همگان نهاده است مبنی بر تزریق امید و ایمان در جامعه را جامه عمل بپوشاند، زیرا انعکاس درست وقایع و خبرها می‌توانند منجر به افزایش امید شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران پاسداشت حقیقت جویی را از جمله رسالت‌های خبرنگاران ذکر کرد و گفت: این به آن معنی نیست که واقعیت‌ها را نگوییم و فضای گل و بلبلی را نشان دهیم بلکه در کنار بیان سختی‌ها و نقاط ضعف، نیمه پر لیوان را هم خوب نشان دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به وجود برخی مشکلات در حوزه اجرایی کشور یادآور شد: خبرنگار حقیقت جو و حقیقت طلب است و جستجو و بررسی برخی موضوعات شاید به مذاق برخی‌ها خوشایند نباشند.

در میدان جنگ ترکیبی و روایت‌ها، ایمان و امید را در جامعه تزریق کنیم

حجت الاسلام شریف تبار با بیان اینکه خبرنگار کار غبارروبی از حقایق را بر عهده دارد، گفت: اگر در میدان جنگ و نبرد رسته‌های مختلفی را داشته باشیم حتماً در این میدان جنگ ترکیبی و روایت‌ها یکی از سربازان اصلی عرصه، خبرنگاران هستند و می‌توانند روحیه امید و ایمان را بین مردم تقویت کنند و تزریق امید در جامعه داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اظهار اینکه پایش ها نشان می‌دهد که مطالبه مردمی در عرصه دین‌خواهی رو به رشد است، گفت: بنگاه‌های خبری دنیا در پی آن هستند مناسبت‌ها را تحریف کنند و به رغم همه تلاش‌ها، شاهد بودیم که در محرم امسال بیش از ۸۰ درصد مردم در مناسبت‌ها و مراسم‌ها حضور پیدا کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران با اظهار اینکه پیمایش‌ها و رصدها نشان می‌دهد ۷۳ درصد از مردم ایران تمایل به حضور در مراسم‌های پیاده‌روی اربعین دارند، گفت: باید از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای نمایش این شور و شعور بهره بریم.

حجت الاسلام شریف تبار نمایاندن خوب صحنه‌ها و یا انعکاس عملکرد و دستاوردهای دولت را بسیار مهم برشمرد و گفت: از این رو عرصه خبر و خبرنگاری در راستای حقیقت جویی می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد زیرا خبرنگاران رزمندگان خط مقدم جبهه تبیین و جبهه جنگ روایت‌ها به شمار می‌روند.

وی با عنوان که امروز شاهد یک جنگ تمام عیار بین‌المللی رسانه‌ای هستیم، افزود: در اتاق جنگ باید پایگاه و جایگاهی را برای رسانه در نظر بگیریم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران توجه به سواد روایت و رسانه را مهارتی بسیار مهم دانست و گفت: جامعه ما باید نسبت به آن حساسیت داشته باشد.

خبرگزاری مهر، مهر آفرین است

حجت الاسلام شریف تبار تصریح کرد: در حوزه حکمرانی و فراگیر رسانه می‌تواند اثرگذاری خوبی داشته باشد و خبرگزاری مهر خوشبختانه مهرآفرین است و امید را در جامعه ایجاد و تزریق می‌کند.

وی با عنوان که رضایت نهادهای دینی و زیر مجموعه نهاد رهبری از خبرگزاری مهر سرمایه اجتماعی محسوب می‌شود، گفت: این رسانه از حمایت مردمی و مسئولان برخوردار است و به عنوان یک مرجع اطمینان آور مورد استناد است.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار