کد خبر: ۱۰۹۲۴

نخستین دوره تخصصی تربیت مدرس تجوید قرآن کریم برگزار شد

نخستین دوره تخصصی تربیت مدرس تجوید قرآن کریم در گلستان با حضور مهدی قره‌شیخلو مدرس و قاری بین‌المللی قرآن در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷

 

به گزارش پایگاه خبری نهضت، مهدی قره‌شیخلو در حاشیه اولین دوره تخصصی تربیت مدرس تجوید قرآن کریم در استان گلستان اظهار کرد: این دوره آموزشی با هدف ترویج فعالیت‌های قرآنی به مدت سه روز (۲۴ الی ۲۶ مرداد) در سالن اجتماعات شهید سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی در حال برگزاری است که شرکت کنندگان بعد از اتمام دوره به پرورش مربیان تجوید قرآن در سطح استان خواهند داد.

مدرس و قاری بین‌المللی، تربیت نیرو‌های زبده در حوزه آموزش قرآن را یکی از اقدامات خوب سازمان دارالقرآن خواند و بیان کرد: با توجه به نیاز استان گلستان به مدرس در زمینه‌های مختلف قرآنی، برگزاری دوره‌های مختلف در سطح‌های عمومی و اختصاصی از جمله فعالیت‌های سازمان دارالقرآن بوده که منجر به خودکفایی در این زمینه می‌شود.

وی گفت: شرکت کنندگان باید از زمان خود نهایت استفاده را کرده تا علاوه بر کسب دانش نظری، مهارت عملی خود را تقویت کرده و به جذب جوانان از مسیر تجوید که یکی از فرایند‌های زیبا خوانی قرآن بوده بپردازند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار