کد خبر: ۱۰۹۷۲

رویداد استانی دختران حاج قاسم برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، خانم فتحی مسئول برگزاری رویداد دختران حاج قاسم در افتتاحیه این رویداد گفت: رویداد استانی دختران حاج قاسم ویژه نوجوانان دبیرستانی در شهر اراک با همت اداره کل استان مرکزی و بنیاد ملی نوجوان برگزار می‌شود.
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

 

 

فتحی مسئول برگزاری رویداد دختران حاج قاسم در استان مرکزی بیان داشت: رویداد دختران حاج قاسم با حضور ۱۰۰ نفر دانش آموزان منتخب از شهرهای اراک،شازند،کمیجان ،آشتیان،خنداب،دلیجان،زرندیه،ساوه،خمین،محلات،تفرش،فراهان از تاریخ ۲۲ الی ۲۵ مرداد در دانشگاه صنعتی اراک برگزار می‌شود. 

مسئول برگزاری رویداد با تشریح اهداف برگزاری رویداد، اضافه کرد: رویداد دختران حاج قاسم با هدف تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی و حل مسائل دختران و بانوان توسط خود دختران نوجوان با توجه به نیازها و آسیب‌شناسی منطقه‌ای که انجام شده است برگزار می‌شود. 

فتحی خاطر نشان کرد: یکی از کارکردهای این سه روز شکل‌گیری فضای دوستی، صمیمیت، وفاق و همبستگی میان گروه‌های مختلفی است که از شهرستان‌های مختلف حضور پیدا کرده‌اند.

وی با اشاره به چگونگی برگزاری رویداد افزود: کار ویژه این رویداد طراحی بوم ایده عملیاتی توسط گروه‌های دختران است. به این صورت که ایده‌های اولیه، نقاط قوت، ضعف و آسیب‌ها را روی بوم طراحی می‌کنند و روز دوم دوره وارد فاز عملیاتی و اجرایی در میدان می‌شوند. در نهایت روز اختتامیه باید از روند فعالیتشان گزارش ارائه دهند و یک کلیپ آماده کنند.

ارسال نظر